April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سنگ‌تمام قشمی‌ها برای میزبانی از گردشگران؛
کد خبر: ۴۱۱۴۵۱
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
0
قائم مقام ستاد اجرایی خبر قشم: با توجه به سیل ورود گردشگران به جزیره جهانی قشم، جمعیت 170 هزار نفری این شهرستان در نیمه نخست تعطیلات نوروزی حدود دو برابر شده است.

جمعیت قشم در نیمه نخست تعطیلات نوروزی دو برابر شد

ادریس راموز با بیان این مطلب، اظهار داشت: از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان وقت دومین روز از فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۵۶ هزار و ۳۲ نفر از هموطنانمان با هدف بازدید از ظرفیت‌های گردشگری قشم، وارد سرزمین آب و افتاب شدند.
وی ادامه داد: ۱۲۹ هزار و ۴۴۴ نفر از گردشگران در سه روز گذشته با ۳۳ هزار و ۵۶۱ دستگاه انواع خودرو از طریق اسکله پل با استفاده از لندینگ کرافت‌ها (شناور‌های ویژه حمل خودرو بر روی آب) که به صورت شبانه روز فعالیت می‌کنند، وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.
قائم مقام ستاد اجرایی خبر قشم یادآور شد: ۲۲ هزار و ۳۷۷ نفر از گردشگران هم از مسیر دریایی (اسکله شهید حقانی بندرعباس) وارد اسکله شهید ذاکری شهر قشم شدند.
به گفته وی، تعداد چهار هزار و ۲۱۱ نفر از میهمانان هم مسیر هوایی جزیره قشم را برای سفر به این منطقه مهم گردشگری انتخاب کردند.
راموز با اشاره به ظرفیت‌های مهم و طبیعی حوزه گردشگری قشم بیان داشت: در این مدت ۱۲۵ هزار و ۹۱ نفر از میهمانان جزیره از ژئوسایت‌های تنها ژئوپارک خاورمیانه در جزیره قشم بازدید کردند.
او گفت: نحوه ارائه خدمات گمرکی در اسکله پل به لافت با حضور نیرو‌های آموزش دیده در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود تا مسافران زمینی با کمترین ترافیک در این مسیر مواجه باشند.

لازم به ذکر است، جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان که از ۲۲ کشور جهان هم بزرگتر است در جنوب ایران قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: