April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۵۴۵
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
0
وزارت خارجه یو‌‌م‌الله ۱۲ فروردین که در تقویم ملی کشور به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نام گرفته است، را گرامی می‌دارد.

بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یوم الله ۱۲ فروردین که در تقویم ملی کشور به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نام گرفته است، را گرامی می‌دارد.

یوم الله ۱۲ فرودین، تداوم و تکامل مسیر درخشان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و روز تحقق عینی شعار و آرمان مقدس ملت شریف ایران یعنی "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و به ثمر نشستن مجاهدت امام راحل، فداکاری توأم با بصیرت ملت ایران و جانفشانی شهیدان همیشه جاوید وطن بود که نظام جمهوری اسلامی را جایگزین نظامی مستبد، موروثی و دست نشانده کردند.

حضور پرشور آحاد مردم عزیز ایران در روز‌های دهم و یازدهم فروردین ۱۳۵۸ در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای بی‌نظیر را در تاریخ ایران رقم زد و با ۹۸/۲ درصد آراء ملت، حاکمیت جمهوری اسلامی و الگوی مردمسالاری دینی برای نظام سیاسی ایران به تایید قاطبه ملت رسید.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت دلاوری‌ها و مجاهدت‌های مردم شریف ایران عزیز در سال‌های مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی و همچنین جانفشانی‌های فرزندان برومند ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس علیه تجاوز خارجی و فداکاری برای حفاظت از حریم امنیت کشور عزیزمان و جهاد علمی برای توسعه و تعالی ایران سرافراز، با ملت بزرگ، نستوه و بصیر ایران تجدید پیمان کرده و بر عزم خود برای تحقق آرمان امام راحل و شهیدان والامقام در حفاظت از استقلال و منافع ملی در میادین بین‌المللی مبتنی بر قانون اساسی کشور، منویات رهبر معظم انقلاب و تمرکز بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت و رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم در گسترش روابط متوازن و متعادل با کشور‌های مختلف جهان، تأکید می‌نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: