April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۶۶۶
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
0
شعبانی گفت: امسال باید ۱۰ برابر سال قبل کار کنیم و اگر کسی توانایی این چنینی ندارد، شهرداری را ترک کند.

امسال باید ۱۰ برابر سال قبل کار کنیم

رویداد طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

در ابتدای این رویداد عباس شعبانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: برگزاری این رویداد در اولین روز کاری سال جدید به معنای اهمیت این موضوع یعنی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی است. باید با انرژی مضاعف این کار را جدی گرفت؛ البته کار یک هفته و دو هفته نیست. تا پایان سال و آخرین روز مدیریت فعلی باید با جدیت این مطلب را دنبال کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق با بیان اینکه از شهرداران نواحی بابت عملکرد سال گذشته‌شان تشکر می‌کنم، ولی باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم، اظهار کرد: باید فعالیت‌ها را بیشتر کنیم و باید ۱۰ برابر سال قبل کار کنیم و اگر کسی توانایی این چنینی ندارد شهرداری را ترک کند، هرکس که می‌گوید بودجه و اعتبار نداریم اشتباه می‌کند. نباید مقهور شرایط موجود شد.

وی با بیان اینکه در مملکت اسلامی بخواهی مسجد بسازی فحش می‌خوری، ادامه داد: بنابراین محکم بایستید و با تلاش مضاعف زمینه رفاه شهروندان و خدمت بیشتر برای مردم را فراهم کنید. امسال باید کاری کنید تا هرکس از هر کجای شهر عبور کرد متوجه حجم فعالیت‌های شهرداری شود.

شعبانی با تاکید بر رویداد تلاش جدی برای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: این به برکت تلاش و اخلاق مداری شما شهرداران نواحی رقم خواهد خورد و مطمئن هستم که امسال سال خوبی برای کار و تلاش خواهد بود. البته در رویکرد مدیریتی نیز نظارت به روی عملکرد شهرداران نواحی جدی‌تر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: