April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۶۸۳
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
0
ردمی از سری گوشی های جدید Turbo مقرون‌به‌صرفه، اما قدرتمند رونمایی کرد.

رونمایی ردمی از سری جدید Turbo

گوشی‌های سری ردمی Turbo جایگزین گوشی‌های ردمی نوت توربو خواهند شد و اولین گوشی این خانواده، ردمی توربو ۳ نام دارد.

رئیس ردمی، «توماس وانگ»، اعلام کرد که این زیرمجموعه شیائومی از سری محصولات جدید با برند Turbo‌رونمایی می‌کند. گوشی‌های ردمی Turbo فاصله میان گوشی‌های سری K و نوت را پر خواهند کرد و تمرکز ردمی در این گوشی‌ها، روی عملکرد خواهد بود.

به گفته وانگ، اولین گوشی از سری Turbo با نام ردمی توربو ۳ از راه می‌رسد. انتظار داریم این دستگاه همان ردمی نوت ۱۳ توربو با نامی جدید باشد. درحقیقت ردمی دیگر نمی‌خواهد از پسوند نوت و توربو به‌طور هم‌زمان در نام‌گذاری محصولاتش استفاده کند.

ردمی Turbo به‌دنبال بازتعریف بازار گوشی‌های میان‌رده

وانگ در شبکه اجتماعی چینی ویبو در یک جلسه پرسش و پاسخ، درباره ایده پشت شکل‌گیری برند Turbo توضیح داد. طبق ادعای وانگ، گوشی‌های این سری می‌خواهند بازار گوشی‌های میان‌رده را دوباره تعریف کنند. با ورود این برند به بازار، ردمی سه برند اصلی در بازار گوشی‌های هوشمند خواهند داشت: سری K، سری توربو و سری نوت.

گوشی‌های سری ردمی K همچنان به‌عنوان قاتل گوشی‌های پرچمدار در بازار حضور خواهند داشت. گوشی‌های سری توربو زیر آن‌ها قرار می‌گیرند و تمرکز ردمی در آن‌ها روی عملکرد خواهد بود. درنهایت هم با سری ردمی نوت روبه‌رو هستیم که عملکرد قابل‌قبول با دوربین باکیفیت دارند.

همان‌طور که گفتیم، اولین گوشی این سری با نام Turbo ۳ از راه می‌رسد که درحقیقت سومین گوشی از سری توربو محسوب می‌شود. پیش از این شاهد رونمایی از ردمی نوت ۱۱ T توربو و ردمی نوت ۱۲ توربو بودیم؛ بنابراین خبری از ردمی نوت ۱۳ توربو نخواهد بود و به‌جای آن، با ردمی توربو ۳ روبه‌رو خواهیم شد.

آقای وانگ درباره عرضه این محصول با نام پوکو F ۶ صحبتی نکرده است. البته از آنجایی‌که گوشی‌هاهی پوکو در بازار چین عرضه نمی‌شوند، عدم صحبت درباره پوکو F ۶ منطقی است. بااین‌حال انتظار می‌رود ردمی توربو ۳ در برخی بازار‌ها با نام پوکو F ۶ عرضه شود.

درنهایت باید گفت اگرچه معرفی یک سری جدید برای گوشی‌های ردمی می‌تواند برای برخی کاربران گیج‌کننده باشد، اما از سوی دیگر تعداد گوشی‌های سری نوت کاهش می‌یابد. باید منتظر ماند و دید کاربران چه استقبالی از گوشی‌های جدید سری ردمی Turbo می‌کنند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: