April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۷۵۵
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
0
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طرح سنجش کلاس اولی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

مهلت سنجش کلاس اولی‌ها مشخص شد

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در برنامه سلام خبرنگار گفت: براساس تقویم آموزشی تمام مدارس کار خود را از امروز آغاز کرده و بحث آموزشی از سرگرفته شد.

وی افزود: سالیان سال است که کودکان در بدو ورود به مدرسه و پایه اول ابتدایی در طرح سنجش شرکت می‌کنند.

او با بیان این که طرح سنجش کودکان در مقایسه با گذشته تغییر کرده تصریح کرد: در گذشته سنجش کودکان فقط در تابستان انجام می‌شد، اما با رویکرد جدید این طرح از آبان سال گذشته در مراکز جامع تحت عنوان مرکز جامع سنجش آموزش توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیتی آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: دانش‌آموزانی که مهر امسال وارد پایه اول دبستان می‌شوند حتما باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند، نوبت‌گیری این طرح آغاز شده و اردیبهشت به پایان می‌رسد.

وی افزود: والدین با مراجعه به سایت آموزش و پرورش my.medu.ir گزینه دولت من را وارد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه که به نام پدر است ثبت نام و نوبت گیری را انجام دهند تا تاریخ و روز و ساعت مرکز سنجش به آن‌ها برای مراجعه داده شود.

کریمیان گفت: دانش آموزان در طرح سنجش در حوزه‌های مختلف، همچون توانمند‌ی‌ها و ظرفیت‌ها را برای ارتقای سطح یادگیری و افزایش عملکرد بهینه فردی، اجتماعی و تحصیلی جلوگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل آن‌ها سنجش می‌شوند.

او با بیان این که اگر دانش آموزان اختلالاتی یا بدکارکردی در حوزه جسمانی و روانشناختی داشته باشند شناسایی و بررسی می‌شوند؛ تصریح کرد: دانش آموز دچار مشکل شناختی، رفتاری، ارتباطی، حسی و هیجانی، بینایی، شنوایی که مشکل وی مانع از تحصیل و یادگیری مطلوبش می‌شود به محیط‌های جدیدتر با ویژگی‌های جدیدتر مثل مدارس استثنایی معرفی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان این که از امروز برخی از مراکز کار خود را آغاز کرده‌اند؛ افزود: ۱۴ مرکز جامع در نوبت صبح در شهر تهران و ۱۲ مرکز در نوبت عصر از امروز کار خود را آغاز کرده‌اند.

او ادامه داد: از ۱۸ فروردین ۳۵ پایگاه ضمیمه‌ای و ۶ مرکز نیز به کمک ما می‌آیند و در کل ۶۷ پایگاه سنجش در سطح شهر تهران کار خود را انجام می‌دهند بنابراین از والدین تقاضامندیم در کمترین زمان ممکن برای نوبت گیری اقدام کنند تا کار سنجش انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: