April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۷۷۱
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
0
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری مراسم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

قرن‌ها است که لیلة‌القدر رمضان شاهد ستیز نور و تاریکی و جنگ میان حق باطل است و تاریخ اسلام در صفحات خود زخم محراب‌های آغشته به خون بسیاری را حک کرده است. اهریمنان کژاندیش روزی در مسجد کوفه، اسوه انسانیت را به شهادت رسانده و روزی در غزه، معنی جنایت را تفسیری تازه می‌کنند و دیگر بار با حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، صفحات جدیدی در سبعیت رقم می‌زنند، اما همواره در جهل مرکب خویش خواهند ماند که پیروزی از آن مؤمنین است و خداوند در وعده خود تخلف نمی‌کند.

امروزه، جهان شاهد مظلومیت فلسطینیان بوده و هیچ‌گاه رشادت‌های این مؤمنان در طوفان الاقصی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان‌ها و مدارس و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه از حافظه بشریت پاک نخواهد شد.

روز قدس و مسئله فلسطین، جلوه روشنی از تفکر امام راحل و رهبری معزز در مبارزه با استکبار و حمایت از مستضعفین است و ما، این روز عزیز را نمادی از وحدت مسلمانان جهان، فارغ از مرز‌های سیاسی و جغرافیایی می‌دانیم که راز وحدت ما، نه در تقسیمات سیاسی که در باور‌های عمیق قلبی ما بوده و حبل‌المتین وحدت و نویدبخش زوال رژیم صهیونیستی است.

حضور حماسی وحدت‌آفرین مردم ایران دوشادوش مسلمانان جهان، در لبیک به ندای رهبر خود به گوش جهانیان فریاد مظلومیت فلسطین را خواهد رساند، چرا که امام خمینی (ره) همواره بازگشت به اسلام و متحدشدن را شرط نجات فلسطین و جلوگیری از امیال توسعه‌طلبانه اسرائیل دانسته و تاکید داشتند که هدف اصلی اسرائیل نابود کردن اسلام است. به همین دلیل بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران همواره خواستار کنار گذاشتن هرگونه اختلاف بین مسلمانان بوده و بر وحدت تاکید داشت.

مردم نجیب و آزاده ایران هیچ‌گاه در طول تاریخ پر فراز و نشیب و شرافتمندانه خود سر تسلیم در برابر ظلم فرود نیاورده و به حق، از دولت خود انتظار پاسخگویی مدبرانه و به موقع در رابطه با جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در کنسولگری جمهوری ایران داشته و حمایت‌های آمریکا از فرزند نامشروع خود در منطقه را از یاد نخواهند برد.

امروزه نشانه‌های واضح از نوید قرآنی پیروزی نهایی حق بر باطل به روشنی دیده‌شده و بلوغ جبهه مقاومت و نقش رهبری معظم انقلاب در بر هم زدن نقشه‌های مستکبرین در گوش تاریخ طنین می‌افکند که: «إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ»
تا روز پیروزی نهایی خیر بر شر چندان باقی نمانده است و در این میان وحدت، کلیدواژه‌ای قرآنی است که ما را از تفرقه دور کرده و پشت منافقان و مستکبرین را به رعشه انداخته و نویدبخش فردا‌های بهتری است که با وحدت مؤمنین شکل خواهد گرفت.
شورای وحدت از ملت شریف ایران و تمامی مسلمین و آزادگان جهان دعوت می‌نماید همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبری معزز بیعت کرده و کینه و انزجار خود را علیه جنایات بی‌پایان رژیم اشغالگر قدس ابراز نمایند.
روابط عمومی شورای وحدت
جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ خورشیدی- ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ قمری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: