April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۸۱۸
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
0
بیمه سرمد در کنار هلال احمر استان فارس در پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی این شهرستان، به استقبال مهمانان نوروزی رفتند.

همکاری بیمه سرمد و هلال احمر برای تأمین ایمنی مسافران نوروزی

به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۳، همکاران بیمه سرمد با حضور در پایگاه‌های ثابت و سیار هلال احمر استان فارس در شهر شیراز، ضمن خوشامدگویی و آرزوی سفری خوش، نکات ایمنی و سلامت در سفر را به مهمانان نوروزی یادآور شدند.

سازمان هلال احمر هرساله در طرح نوروز با توجه به حوادث رانندگی این ایام، ضمن استقرار امدادگران و داوطلبان در پایگاه‌های جاده‌ای و مبادی ورودی شهرها، نسبت به ارائۀ خدمات آموزشی به مسافران، ارائۀ هشدار‌های ترافیکی، خدمات درمانی و سلامت‌محور و نیز ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان و مسافران اقدام می‌نماید که بیمه سرمد در نوروز سال جاری در این امر مهم با هلال احمر استان فارس همکاری نمود.

لازم به ذکر است محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، و حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، از پایگاه‌های مشترک هلال احمر و بیمه سرمد بازدید و ضمن تشکر از حضور بیمه سرمد، بر استمرار این همکاری تأکید داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: