May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۹۲۴
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
0
رئیس هیات مدیره انجمن صنعت پخش البرز از برپایی پاویون تخصصی استان در ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انجمن صنعت پخش ایران در کیش خبر داد.

پاویون تخصصی البرز در نمایشگاه بین المللی

حسین صادقی در نشست خبری که با موضوع ششمین کنفرانس صنعت پخش ایران و با حضور دبیرکل انجمن صنعت توزیع ایران و اعضای هیأت مدیره انجمن استان البرز، برگزار شد، اظهار داشت: حضور صنعتگران البرزی در این نمایشگاه، اقدامی موثر در بهبود و توسعه  نظام توزیع و تکمیل زنجیره عرضه محصولات استانی است که در پاویون تخصصی البرز از روز 18 الی 20 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

رئیس هیات مدیره انجمن صنعت پخش  البرز گفت: این پاویون مسیر را برای تقویت و توسعه بازار و بازاریابی سازمان یافته عرضه محصولات و خدمات  استان هموار می کند.

صادقی با دعوت از صنعتگران  برای حضور در این نمایشگاه تاکید کرد: بستر در  راستای توسعه بازار و مارکت آنها وجود دارد.

 

وی نقش آفرینی در گسترش ارتباطات بین المللی را از دیگر مزایای تشکیل پاویون های بین المللی عنوان کرد و  افزود: با همکاری وزارت امور خارجه از هیات های تجاری بین المللی و داخلی، سفارت خانه های مقیم دعوت شده است در این نمایشگاه بین المللی حضور فعال داشته باشند.

 

صادقی گفت: بستر سازی برای ارتباط مستقیم شرکت های تولید کننده و پخش جهت همکاری و انعقاد قرار داد با فعالان اقتصادی البرز و توزیع و پخش محصولات استانمان در دیگر استان ها از دیگر اهداف برپایی پاویون تخصصی البرز در این نمایشگاه بین المللی است.

 

رئیس هیات مدیره صنعت پخش استان البرز افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید  برجسته با هدف "آشنایی با قواعد تجارت بین الملل"، "بستر سازی برای ارتباط مستقیم شرکت های تولید کننده و پخش" مهیا می کند.

 

وی نام گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب را بستر ساز حرکتی پرشتاب در رفع موانع تولید عنوان کرد و گفت: این مهم وظیفه خطیری را  برعهده آحاد مردم و فعالان اقتصادی در مسیر رونق اقتصاد استان و کشور محول کرده است. 

 

صادقی  از البرز به عنوان یک استان صنعتی مهم با ظرفیت‌ بالای تولید به ویژه درحوزه صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی و دیگر کالاهای استراتژیک نام برد و گفت: بسیاری از برندهای تولیدی البرز به عنوان محصولات درجه یک و صادرات محور کشور مطرح است و تولیدات این استان در بازارهای صادراتی مشتریان فراوانی دارد.

 

رئیس هیات مدیره انجمن صنعت پخش استان البرز  ماموریت‌ مهم این انجمن را  توزیع و پخش کالاهای با کیفیت ایرانی در بازار های داخلی و خارجی ذکر کرد و افزود: هدف ما کمک به تولید کنندگان برای بهتر دیده شدن است. 

 

صادقی یکی از روش‌های کار آمد و موثر در اجرای منویات مقام معظم رهبری درحوزه  تولید را توجه خاص به مولفه زنجیره تامین دانست و افزود: باید فضایی مناسب برای ایجاد  تعامل بیشتر میان تولید کننده و بازار ایجاد شود تا بتوانیم بدون دغدغه موانع در مسیر توسعه زنجیره تامین در حوزه تولید را بر طرف کنیم.

 

 وی ایجاد پاویون تخصصی استان البرز درششمین نمایشگاه بین المللی صنعت پخش در جزیره کیش را  اقدامی مهم در تقویت تعامل میان فعالان اقتصادی استان البرز عنوان کرد.

 

لزوم حضور خبرنگاران البرز در ششمین کنفرانس صنعت پخش ایران

آریا حمیدیان، مدیر عامل شرکت بهاران تدبیر کیش که مجری برگزاری ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران است در این نشست خبری، اظهار کرد: مجموعه ما در برگزاری همایش و کنفرانس های مهمی فعالیت داشته و سال گذشته، اجرای پنجمین کنفرانس صنعت پخش ایران را نیز بر عهده داشتیم.

 

وی افزود: مشارکت کنندگان هر نمایشگاه و کنفرانس، موتور محرک آن رویداد هستند لذا با توجه به علاقه هیات مدیره انجمن صنعت پخش  البرز و به لحاظ فعالیت شرکت‌های اقتصادی بزرگ در البرز، قطعا پاویون این استان می‌تواند یکی از بهترین‌های ششمین نمایشگاه صنعت پخش ایران باشد.

 

حمیدیان با اشاره به اینکه غرفه سازی بر عهده شرکت‌کنندگان در نمایشگاه است، گفت: تاکنون بخشی از فضای محیطی و سالن نمایشگاهی کیش به متقاضیان واگذار شده است و شرکت‌های بزرگ استان البرز نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به صورت مستقل در این نمایشگاه غرفه اختصاصی داشته باشند.

 

مجری برگزاری ششمین کنفرانس صنعت پخش ایران در پایان ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی این رویداد بین‌المللی در راستای هماهنگی لازم برای حضور خبرنگاران اقتصادی حاضر در این نشست خبری در ششمین کنفرانس صنعت پخش ایران، قول مساعد داد.

 

لزوم مطالبه گری صنعت پخش

در این نشست احمد شیروانی دبیر هیأت مدیره انجمن با اشاره به نقش مهم صنعت پخش در دهه‌‌های اخیر در روند گسترش صنایع تولیدی کشور، اظهار کرد: ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران از ۱۸ الی۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود چراکه امکان حضور شرکت‌های بین‌المللی تسهیل شود و با توجه به فضای موجود، شرایط مناسبی برای تعامل میان تمام بخش های مرتبط با شبکه پخش ایجاد شود.

 

وی افزود: با توجه به عدم محدودیت اخذ ویزا در جزیره کیش، شرکت های بین المللی، تجار و متخصصان صنعت تولید و توزیع خارجی تمایل بیشتری برای حضور در رویداد صنعت پخش ایران دارند لذا امید می رود ششمین کنفرانس و نمایشگاه با حضور گسترده شرکت های خارجی و داخلی بر توسعه بهره وری و کاهش هزینه پخش در کشور تاثیرگذار باشد.

 

دبیر انجمن همچنین گفت: علاوه بر توسعه بازار تولید و صنعت پخش؛ برگزاری این کنفرانس، نگاه ویژه به حوزه لجستیک و حمل و نقل دارد که در این راستا گسترش ارتباطات بین‌المللی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری کنفرانس و نمایشگاه است.

 

شیروانی بر ضرورت مطالبه گری در صنعت پخش تاکید کرد و گفت: در این راستا رسانه ها نقش مهمی دارند لذا تلاش می‌شود خبرنگاران حوزه اقتصاد در ششمین کنفرانس صنعت پخش ایران حضور فعال داشته باشند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: