April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۹۸۰
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
0
گوشی میان‌رده‌ جذاب جدید موتورولا احتمالاً تا هفته‌ آینده برای مشتریان اروپایی عرضه خواهد شد.

موتورولا با گوشی ارزشمند اج ۵۰ پرو به استقبال اروپایی‌ها می‌رود

ظاهراً موتورولا قصد دارد به‌زودی گوشی میان‌رده اج ۵۰ پرو را برای اروپایی‌ها نیز عرضه کند؛ این دستگاه به‌تازگی در بازار هند رونمایی شده است. گزارش تازه‌ای جزئیات قیمت گوشی و زمان عرضه آن در بازار اروپا را فاش کرده است.

انتظار می‌رود که اج ۵۰ پرو اواخر فروردین وارد اروپا شود. قیمت گوشی موتورولا مدل اج ۵۰ پرو ۶۹۹ یورو (حدود ۷۵۸ دلار) خواهد بود و تنها با کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. این گوشی با همین مشخصات، برچسب قیمتی ۳۵٬۹۹۹ روپیه (معادل ۴۳۲ دلار) را در هند دارد که حدود ۴۰ درصد ارزان‌تر است.

میان‌رده‌ی جدید موتورولا به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد خمیده با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت بهره می‌برد.

گوشی موتورولا اج ۵۰ پرو در اروپا به رنگ‌های هلویی و مشکی و بژ روشن عرضه می‌شود که با نسخه هندی یکسان است. این گوشی شارژر ۱۲۵ واتی نیز همراه خودش دارد.

اج ۵۰ پرو از باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرد که از شارژ سریع سیمی ۱۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی مذکور در بخش نرم‌افزار، از اندروید ۱۴ بهره می‌برد و دریافت به‌روزرسانی تا اندروید ۱۷ برای آن تضمین شده است.

دوربین اصلی اج ۵۰ پرو به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است که همراه با دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار گرفته‌اند.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: