May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۹۹۱
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
0
سوئیچ‌ها و سرورها از اصلی‌ترین تجهیزات شبکه هستند که توسط تولیدکنندگان و برندهای متنوعی در بازار ارائه می‌شوند

سوئیچ‌ها و سرورها از اصلی‌ترین تجهیزات شبکه هستند که توسط تولیدکنندگان و برندهای متنوعی در بازار ارائه می‌شوند؛ اما بهترین شرکت تولیدکننده این تجهیزات کجاست؟ تجهیزات امنیتی شبکه مورد نیاز خود را از کجا باید بخریم؟ وقتی به‌دنبال خرید سوئیچ شبکه یا سرور هستید، قطعا اسم برندهایی همچون سیسکو و hp را می‌شنوید. خرید سوئیچ سیسکو از برندهای باسابقه‌ای است که تعهد خود را در زمینه حفظ امنیت، کارایی و انعطاف‌پذیری در میان کاربران ثابت کرده است. در کنار آن، اگر به‌دنبال خرید سرور شبکه هستید، نام کمپانی اچ‌پی در میان دیگر برندها می‌درخشد که توانسته با درک نیاز کاربران، خدمات خوبی را در این زمینه ارائه دهد.

برای خرید تجهیزات شبکه مهم است که به سراغ شرکت واردکننده‌ای بروید که سابقه‌ای درخشان در حوزه واردات انواع تجهیزات اعم از سوئیچ‌ها و سرورها از برندهای مطرح جهانی همچون سیسکو و hp دارد. برای خرید سوئیچ سیسکو و خرید سرور hp از شرکتی معتبر که پیشرو برای واردات تجهیزات سرور به ایران است، همراه ما باشید.

خرید سوئیچ‌های شبکه سیسکو

برای خرید این تجهیزات علاوه‌بر این‌که باید بدانید بهترین شرکت‌ وارد کننده سوئیچ‌های سیسکو کجاست، شناخت این قطعه سخت‌افزاری و قیمت آن نیز بسیار مهم است. اگر می‌خواهید خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید، لازم است بدانید که این قطعه یکی از قطعات سخت‌افزاری شبکه است که وظیفه آن، ارسال بسته‌های داده از دستگاهی به دستگاه دیگر از طریق آدرس Mac است.

نکته مهمی دیگری که پیش از خرید سوئیچ سیسکو باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که سوئیچ‌ها برخلاف هاب، توانایی ذخیره‌سازی آدرس دستگاه‌هایی که بسته‌های دیتا را به آن ارسال می‌کنند، دارند. داشتن چنین قابلیتی، به سوئیچ‌ها کمک می‌کند تا پیغام یک دستگاه را فقط برای همان دستگاه ارسال کند و این دیتا در کل شبکه پخش نشود. بعد از این‌که آدرس Mac توسط دستگاه سوئیچ شناسایی شد، ارسال دیتا به‌راحتی و در بالاترین سطح از کیفیت و دقت انجام می‌گیرد.

حالا که دقیق می‌دانید سوئیچ شبکه چیست؟ اگر به‌دنبال خرید چنین تجهیزاتی بروید، قطعا نام برند سیسکو اولین گزینه‌ای خواهد بود که به گوش شما می‌خورد. سوئیچ‌های سیسکو با قابلیت‌های متنوعی همچون امنیت قوی، عملکرد و انعطاف‌پذیری بالا، ازجمله تجهیزاتی هستند که به شما اجازه می‌دهند با بهترین روش‌های ممکن، شبکه خود را مدیریت کنید؛ بنابراین، اگر به‌دنبال خرید سوئیچ شبکه‌ای با بهترین امکانات و کیفیت برتر هستید، خرید سوئیچ‌های سیسکو از بهترین انتخاب‌هایی خواهند بود که علاوه بر امنیت بالا، امکان مدیریت شبکه به بهترین شکل ممکن را فراهم می‌کنند.

انواع سوئیچ‌های برند سیسکو

برای خرید سوئیچ سیسکو، می‌توانید انواع مدل‌های آن را از شرکت‌های معتبر واردکننده تجهیزات شبکه و سرور به‌صورت ضمانت شده و با تضمین کیفیت خریداری کنید. سوئیچ‌های شبکه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات در زیر ساخت شبکه‌های ارتباطی، نقش حیاتی دارند. باتوجه‌به این‌که سیسکو به‌عنوان یکی از پیشتازان در زمینه تولید سوئیچ‌های شبکه، انواع مختلفی از این تجهیزات را به بازار عرضه کرده، هرکدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی است که بسته به نیاز، انتخاب می‌شوند.

سوئیچ‌های غیرمدیریتی (Unmanaged Switches)

این سوئیچ‌ها به‌عنوان گزینه‌ای ساده و کاربردی برای شبکه‌های کوچک و خانگی شناخته می‌شوند. آن‌ها قابلیت تنظیم و پیکربندی ندارند و به‌طور خودکار کار می‌کنند و عموما برای اتصال دستگاه‌هایی همچون چاپگرها، کامپیوترها و سیستم‌های مشابه استفاده می‌شوند.

سوئیچ‌های مدیریتی (Managed Switches)

این دسته از سوئیچ‌ها دارای امکانات بیشتری نسبت‌به سوئیچ‌های غیرمدیریتی هستند. آن‌ها قابلیت پیکربندی و مدیریت ترافیک شبکه، ایجاد VLAN، اعمال امنیت و ویژگی‌های دیگر را دارند و معمولا در شبکه‌های بزرگ و سازمانی استفاده می‌شوند.

سوئیچ‌های ثابت (Fixed Switches)

این نوع سوئیچ‌ها دارای تعداد پورت‌های ثابت هستند و امکان اضافه کردن یا جابه‌جایی پورت‌ها را ندارند. همچنین، معمولا در مدل‌های مختلفی از سرعت‌ گرفته تا تعداد پورت‌ها ارائه می‌شوند.

سوئیچ‌های ماژولار (Modular Switches)

با خرید سوئیچ سیسکو مدل ماژولار، امکان اضافه کردن ماژول‌های مختلف را برای توسعه و ارتقاء شبکه فراهم می‌کنند.

سوئیچ‌های قابل استک (Stackable Switches)

این دسته از سوئیچ‌ها امکان اتصال به یکدیگر و ایجاد یک شبکه مجازی بر چندین دستگاه را فراهم می‌کنند.

سوئیچ‌های PoE (Power over Ethernet)

این نوع سوئیچ‌ها قادرند برق را از طریق کابل شبکه ارسال کنند که برای دوربین‌های مداربسته و تلفن‌های آی‌پی مفید و کاربردی است.

سوئیچ‌های فیبر نوری (Fiber Optic Switches)

سوئیچ‌های شبکه فیبر نوری برای اتصال به شبکه‌های فیبرنوری استفاده می‌شوند و ارسال داده‌ها با سرعت بالا و فاصله طولانی را فراهم می‌کنند.

سوئیچ‌های دیتاسنتر (Datacenter Switches)

خرید سوئیچ سیسکو مدل دیتا سنتر برای استفاده در شبکه‌های پیچیده بزرگ و مراکز داده طراحی شده‌ و دارای کارایی و قابلیت‌های متنوعی است.

سوئیچ‌های صنعتی (Industrial Switches)

سوئیچ‌های صنعتی برای استفاده در محیط‌های صنعتی با شرایط سخت و دمای بالا طراحی شده‌اند و دارای مقاومت و کارایی بالایی هستند.

خرید سرورهای hp

علاوه‌بر خرید سوئیچ سیسکو و تامین زیر ساخت شبکه، شرکت‌های وارد کننده تجهیزات سرور و شبکه، امکان خرید سرورهای اچ‌پی را نیز برای کاربران ایرانی در شرایطی امن به‌صورت اینترنتی و حضوری فراهم کرده‌اند. ازآنجاکه امروزه خیلی از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به منابع پرقدرت دسترسی داشته باشند، خرید سرور hp از شرکت‌های واردکننده این تجهیزات می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد.

سرورهای برند اچ‌پی از محصولات رده بالای عرضه شده در این زمینه هستند که کیفیت و کارایی خود را ثابت کرده‌اند. این کمپانی محصولات متنوعی را اعم از انواع سرورهای Tower، Rack Mount و ... را به کاربران ارائه می‌دهد. HP به‌عنوان یکی از قطب‌های تکنولوژی دنیا، برای پردازش داده‌ها، مدیریت شبکه و ذخیره‌سازی، کمک زیادی به سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کرده است.

اگر بخواهیم برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرورهای hp را نام ببریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امنیت بالا

  • کیفیت بالا

  • به‌روز بودن

مهم‌ترین نکات در خرید سوئیچ سیسکو

در هنگام خرید سوئیچ‌های سیسکو توصیه می‌کنیم چند نکته مهم را حتما در نظر داشته باشید تا خریدی متناسب با نیاز خود و درعین‌حال، مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • تعداد پورت‌های سوئیچ و نوع اتصال: مقدار و نوع پورت‌های مورد نیاز در سوئیچ شبکه باید در نظر گرفته شود. به‌علاوه، باید چک کنید که آیا اتصال اینترنتی RJ45 یا فیبر نوری مدنظر شماست یا خیر.

  • نوع استفاده: پیش از آن‌که به خرید سوئیچ‌ها اقدام کنید، باید مورد استفاده خود و کاربرد آن را مشخص کنید. به‌عنوان مثال، آیا قرار است از این سوئیچ در یک شبکه کوچک خانگی استفاده شود یا یک شبکه بزرگ و پیچیده؟

  • قابلیت مدیریت شبکه: اگر به کنترل و مدیریت دقیق شبکه نیاز دارید، خرید سوئیچ سیسکو مدل مدیریتی می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد؛ چرا که این سوئیچ‌ها قابلیت‌های بیشتری همچون QoS را فراهم می‌کنند و امنیت بیشتری دارند.

  • قابلیت توسعه: حتما در نظر داشته باشید که آیا سوئیچ‌های مورد نظر شما از قابلیت اضافه کردن ماژول‌های اضافی یا ارتقای پورت‌ها پشتیبانی می‌کنند یا خیر. داشتن چنین قابلیت‌هایی در آینده می‌تواند بسیار مفید باشد.

  • امنیت: امنیت از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید تجهیزات شبکه و سرور است. سوئیچ‌های برند سیسکو با امکانات متنوعی نظیر پشتیبانی از پروتکل‌های امنیتی، تشخیص حملات DDoS و ACL می‌توانند از شبکه شما حفاظت کنند.

  • پشتیبانی از استانداردها: در هنگام خرید سوئیچ سیسکو، مطمئن شوید که این سوئیچ‌ها از استانداردهای مهمی مثل IEEE 802.3، 802.1X و ... پشتیبانی می‌کنند.

  • قیمت محصول: در ابتدا پیشنهاد می‌کنیم بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید و در ادامه، از میان تجهیزات ارائه‌شده توسط شرکت وارد کننده تجهیزات شبکه، بهترین سوئیچ را متناسب با بودجه و نیاز خود خریداری کنید. البته، در این میان دقت داشته باشید که عمر مفید و ارزش محصول نیز بسیار مهم است.

باتوجه‌به این نکات و استفاده از راهنمایی‌های مشاوران شرکت ارائه‌دهنده، این اطمینان‌خاطر به شما داده می‌شود که تجهیزات امنیتی شبکه و خرید سوئیچ سیسکو را با بالاترین سطح از کیفیت و بهترین قیمت‌ها می‌توانید خریداری کنید.

قیمت سوئیچ سیسکو

فروش سوئیچ‌های سیسکو براساس نیازهای کاربران و نوع کاربرد آن‌ها در شبکه انجام می‌شود. انتخاب مدل سوئیچ Cisco و قیمت مناسب در خرید آن، بسیار اهمیت دارد. برای این منظور، باید فاکتورهایی از قبیل ابعاد و سایز، سرعت پورت‌ها، مقیاس‌پذیری، امنیت، پشتیبانی از استانداردهای سوئیچینگ و سایر ویژگی‌ها را در نظر گرفت.

این عوامل ممکن است در قیمت خرید سوئیچ سیسکو تاثیرگذار باشند؛ اما باید به‌دنبال انتخاب سوئیچی باکیفیت، امنیت بالا و عملکرد بهینه برای نیازهای خاص خود باشید. به عبارت دیگر، کیفیت، امنیت و راندمان کاری سوئیچ Cisco باید براساس نیازهای شما ارتقا یابد.

برای به‌دست آوردن قیمت‌های مختلف سوئیچ‌های سیسکو، بهترین راه این است که با مشاوران واردکنندگان بزرگ تجهیزات شبکه و سرور در ایران، تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را از آن‌ها دریافت کنید. شرکت‌های باسابقه و باتجربه در زمینه واردات و توزیع تجهیزات شبکه، می‌توانند به شما در انتخاب مدل مناسب سوئیچ سیسکو و ارائه قیمت‌های رقابتی کمک کنند.

مزایای خرید سرورهای hp

همانند خرید سوئیچ سیسکو که مزایای فوق‌العاده‌ای همچون مدیریت داده در کنار امنیت بالا را به‌همراه دارد، خرید سرور از برند اچ‌پی نیز دارای مزایای قابل‌توجهی است. ازجمله مزایای خرید سرور hp که نباید از آن‌ها غافل شد، شامل موارد زیر می‌شود:

  • امنیت بالا: طراحی سرورهای اچ‌پی با تمرکز بر اطمینان حداکثری و عملکرد پایدار بوده است. این سرورها دارای قطعات استاندارد و باکیفیتی هستند که عملکردی بهینه از خود نشان می‌دهند.

  • عملکرد بهینه: این محصولات به‌دلیل برخورداری از فناوری‌های پیشرو و قطعات کارآمد، عملکرد قوی و بهینه‌ای دارند که سبب بهبود زمان پاسخگویی در برابر حجم‌های کاری تجارت الکترونیک و وب سرویس‌ها و ... شده است.

  • پشتیبانی خوب: قابلیت نصب امکاناتی همچون Nutanix AHV & AOS بر سرورهای hp ازجمله دلایل محبوبیت این سرورها در میان کاربران مختلف از سراسر جهان بوده است. به‌علاوه، نسل جدید سرورهای اچ‌پی از پردازنده‌های جدیدی نظیر AMD EPYC 7002 Series پشتیبانی می‌کنند که قابلیتی فوق‌العاده به‌شمار می‌رود.

  • مقیاس‌پذیری بالا: سرورهای اچ‌پی با قابلیت مقیاس‌پذیری بالا ارائه می‌شوند، به این معنا که شما می‌توانید به‌راحتی ظرفیت سخت‌افزار را افزایش دهید. علاوه‌براین، این سرورها قابلیت پشتیبانی از 30 هارد SFF و 19 هارد LFF را دارند که این ویژگی به عملکرد برتر این محصولات کمک می‌کند.

  • قابل استفاده در صنعت: همچون خرید سوئیچ سیسکو، HPE Servers برای بسیاری از صنایع ازجمله IT، حسابداری، آموزش، خدمات بهداشت و درمان، حقوق و ... مناسب هستند. باتوجه‌به کاربردی که هریک از آن‌ها دارند، می‌توان سیستم‌ را به‌روز کرد و از خدماتی نظیر مجازی‌سازی و زیرساخت‌های ابری بهره‌مند شد.

تجهیزات سرور و شبکه مورد نیاز خود را از کجا بخریم؟

شرکت کیارا افزار با افتخار به‌عنوان یکی از پیشتازان وارد کننده تجهیزات سرور به ایران شناخته می‌شود. این شرکت به تامین و واردات تجهیزات سرور از برندهای معتبر جهانی ازجمله HP و Cisco می‌پردازد. با ارتباطات موثری که این شرکت با تولیدکنندگان فعال در حوزه تجهیزات سرور و خرید سوئیچ سیسکو دارد، محصولات با کیفیت بالا از این برندها را به بازار ایران معرفی و عرضه می‌کند.

تجهیزات سرور از برند HP به‌دلیل شناخته شده بودن برای کیفیت و پایداری بالای خود، ازجمله محصولاتی هستند که توسط این شرکت به بازار ایران معرفی و ارائه می‌شوند. این شرکت با تمرکز بر ارائه تجهیزات شبکه مدرن و پیشرفته در حوزه‌های مختلف ازجمله راه‌اندازی سرویس شبکه، محلی‌سازی MAN و ... به همراه شبکه‌های بی‌سیم WLAN، فعالیت می‌کند؛ بنابراین، ازآنجاکه در دنیای پرتکنولوژی امروزی، زیرساخت شبکه یکی از عناصر حیاتی برای ارسال اطلاعات و برقراری ارتباطات شناخته می‌شود، مهم است که این سخت‌افزارها، نرم‌افزارها و ... را از شرکتی باسابقه در این زمینه تهیه فرمایید.

باتوجه‌به تمامی نکاتی که برای خرید سوئیچ سیسکو، سرورهای hp و خرید تجهیزات امنیتی شبکه گفته شد، شرکت کیارا افراز به شما اطمینان می‌دهد که تمامی محصولات برند را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی معقول در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید انواع تجهیزات سرور و تجهیزات شبکه، به وب‌سایت kiaraafzar.ir مراجعه کرده و با کمک کارشناسان مربوطه، بهترین محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: