April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۰۰۴
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
0
آیین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید شرکت بیمه سینا برگزار شد.

برگزاری تکریم و معارفه مدیرعامل بیمه سینا

به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این مراسم که با حضور امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا و مدیران ارشد بیمه سینا برگزار شد، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل سابق بیمه سینا با اشاره به مشکلات این شرکت در بدو ورود وی در سال ۱۴۰۰ گفت: خوشبختانه با تلاش همه همکاران توانستیم از مشکلات عبور کنیم و در پایان سال ۱۴۰۲ از زیان انباشته خارج شویم.

وی با اشاره به ظرفیت فنی و نیروی انسانی متخصص بیمه سینا تصریح کرد: بیمه سینا توانمندی بالایی دارد و باید با اصلاح پرتفوی و انجام افزایش سرمایه در سال جدید به جایگاه‌های بهتر دست یابد.

حسن صنعتی سرپرست جدید بیمه سینا نیز در این جلسه بیان داشت: در این دوره تلاش کردیم تا در هیئت مدیره همسو با مدیران اجرایی به حرکت بهتر و روانتر فعالیت‌های شرکت کمک کنیم

وی ضمن سپاس از مدیرعامل هلدینگ سینا به دلیل اعتماد و سپردن سرپرستی شرکت به وی تصریح کرد: در این دوره باید تلاش کنیم توازن را در پرتفوی شرکت برقرارکرده و در رشته‌های سودآور حضور موثرتری داشته باشیم.

صنعتی، توجه ویژه به درخواست‌های بیمه‌گزاران و پیگیری و رفع مشکلات شبکه فروش را از جمله مسائل با اهمیت دانست و ادامه داد: در صورتی که افزایش سرمایه شرکت به نتیجه برسد، فرصت بسیار خوبی برای توسعه فعالیت‌ها ایجاد خواهد شد.

وی درپایان، ضمن قدردانی از مدیرعامل و تیم سابق مدیریتی برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

طبق این گزارش، امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا در ادامه جلسه با اشاره به ۷ محور تحول در برنامه ۵ ساله شرکت بیمه سینا افزود: هریک از این محور‌ها شامل اقداماتی است که باید به دقت انجام شود.

وی افزود: آنچه برای آینده شرکت مهم است و از آن انتظار داریم این است که بیمه سینا در تراز یک شرکت بیمه برتر باشد و به قول ریاست محترم بنیاد مستضعفان، متمایز و متفاوت از رقبا در بازار ظاهر شود.

محمدرحیمی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل بیمه سینا به عنوان مدیر پرتلاش و دارای سلامت نفس گفت: طبیعی است فردی با چنین ویژگی‌هایی با پیشنهاد‌های شغلی بسیاری مواجه است و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا درادامه از آقای حسن صنعتی برای قبول سرپرستی بیمه سینا در دوره فعلی تشکر کرد و از مدیران ارشد این شرکت خواست تا در این دوره با وی همکاری و اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: