April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۰۱۲
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
0
بخشنامه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج درسال ۱۴۰۳ از سوی معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران، به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این بخشنامه، که وفق جز ۱ بند (ث) تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور ابلاغ شده است، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۱۳۹۹/۱/۱ بوده است مبلغ سه میلیارد ریال با باز پرداخت ۱۰ ساله اعلام کرد.

همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

مسئولیت حسن اجرای این بند بر عهده بانک مرکزی ج. ا. ا، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی، مدیران و کارکنان است و عدم اجرای هر یک از بند‌های این تبصره تخلف محسوب می‌شود.

همچنین بانک‌ها پس از اعتبار سنجی متقاضیان، در صورت عدم تکافوی اعتبار آنها، به منظور تامین ضامن می‌توانند با توثیق حساب یارانه یا سهام عدالت مشتری یا بستگان درجه اول یا سایر دارایی‌های مالی وی و یا اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر، این تسهیلات را پرداخت کنند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات موضوع این بند از حکم موضوع ماده (۱۰) قانون خدمت وظیفه مصوب ۱۳۶۳/۷/۲۹ مستثنی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: