April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۰۲۳
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
0
رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن گفت: بیش از ۵۲ درصد از واحد‌های مسکن شهری و روستایی در کل کشور تا به امروز نوسازی و مقاوم سازی شده‌اند.

مقاوم سازی بیش از ۵۲ درصد از واحدهای مسکن روستایی و شهری

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده، ولی فقیه در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام با بیان اینکه در بنیاد مسکن اولین و مهم‌ترین وظیفه ما ساخت مسکن محرومان است؛ گفت: در سال ۱۴۰۳ این اقدام اولین و مهم‌ترین ماموریت ما است که به صورت ویژه دیده شده است.

وی افزود: با اقدامات گسترده‌ای که انجام شد بیغوله نشینی، زاغه نشینی، کپر نشینی و حلبی آباد‌ها به صورت کامل جمع آوری کرده ایم و امروز به برکت بنیاد مسکن از این مرحله‌ها عبور کرده و به دنبال نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی هستیم.

روحانی نژاد اظهار کرد: در روستا و شهر‌ها بیش از ۵۲ درصد از واحد‌های مسکونی را مقاوم سازی کرده‌ایم و در بازسازی‌ها علاوه بر کسب تجربه پای کار ایستاده ایم و تا اصلاح کامل نوسازی منطقه را ترک نخواهیم کرد.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: در حادثه زلزله بم نوسازی و مقاوم سازی مسکن را به صورت کامل انجام دادیم و طبق توافقاتی که انجام شداستحکام بخشی و نوسازی مناطق محروم را به صورت کامل انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: امروز دنبال بهینه سازی مسکن در کشور هستیم و هر هموطن ایرانی که دارای خانواده است را خانه دار می‌کنیم.

او یادآور شد: ماموریت بنیاد مسکن برای ساخت مسکن در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر است که در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم به طوری که در نهضت ملی مسکن همگام و همراه دولت خواهیم بود.

وی افزود: ما امروز چنان پای کار خواهیم ایستاد تا اهداف بلند امام و خاص رهبری در کشور محقق شود و خوشبختانه با ویژگی‌های اداری، جهادی و ارزشی که وجود دارد این نهاد همچنان مانند گذشته زیرنظر، ولی فقیه اداره می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: