April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۰۴۰
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
0
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از امکان پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماری‌های خاص و صعب العلاج در دفاتر پیشخوان منتخب خبر داد.

امکان پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماری‌های خاص وصعب العلاج در دفاتر پیشخوان منتخب

محمد غلام‌نژاد مدیرکل بیمه سلامت استان تهران اظهار کرد: با هدف افزایش رضایت بیمه شدگان گرامی و ایجاد دسترسی بیشتر برای بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، اداره کل بیمه سلامت استان تهران، ترتیبی اتخاذ کرد تا پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در تعدادی از دفاتر پیشخوان منتخب امکان پذیر شود.

وی افزود: بر این اساس علاوه بر امکان پذیرش اسناد بیماران خاص وصعب العلاج در ادارات بیمه سلامت شهرستان‌های تابعه استان تهران، شهرری، شمیرانات و میدان انقلاب، این خدمت در برخی از دفاتر پیشخوان منتخب شامل دفتر پیشخوان نوبنیاد، تجریش، شهرری، تهرانپارس، آزادی، ستارخان، رسالت و میرداماد نیز راه اندازی شده است تا از این طریق، ضمن دسترسی بیشتر برای بیمه شدگان گرامی، گروه بیشتری از بیماران از حمایت دولت در صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران همچنین گفت: بیمه شدگان گرامی جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس مندرج در همین پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: