April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۵۲۴۲
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
0
حضور فعال بیمه ملت در همایش ملی لیزینگپول‌نیوز - همایش ملی " لیزینگ ، توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال" با حضور جمعی از مدیران ارشد اقتصادی کشور و مدیران عامل شرکتهای لیزینگ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،آشنایی با رویکردهای لیزینگ، آشنایی با تامین کنندگان منابع مالی، جلب توجه صاحب نظران و سیاست گذاران حوزه های مالی و اقتصادی کشور و ترویج مفاهیم و اصول لیزینگ جهت بکارگیری در نظام تامین داراییها و تجهیزات، از ماموریتهای این همایش به شمار می آید.

از مهمترین محورهای این همایش می توان به آسیب شناسی نظام تامین مالی و تاثیرات آن بر لیزینگ، نقش و عملکرد لیزینگ در نظام مالی، تاثیر پذیری لیزینگ از فن آوری های نوین و چالش رقابتی آینده و مطالعه تطبیقی و مقایسه لیزینگ در ایران و جهان اشاره کرد.

طبق این گزارش، بیمه ملت به عنوان یکی از شرکتهای بیمه فعال و تاثیرگذار در این رویداد اقتصادی حضور یافت و با برپایی غرفه ای با حضور کارشناسان، پاسخگوی سوالات شرکتهای لیزینگ و سایر شرکت کنندگان این همایش بود.

گفتنی است، در پایان این همایش با اهدای تندیس یادبود از حضور فعال بیمه ملت در این همایش تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: