April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۷۶۲
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
0
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از افزایش 20 درصدی قیمت بادمجان، فلفل دلمه و گوجه فرنگی به علت وقوع سیل در برخی از استانها خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، مصطفی دارایی نژاد درباره آخرین وضعیت بازار میوه اظهار کرد: قبل از عید ۲۰ هزار تن بار وارد میدان میوه و تره بار شد که با این وجود کمبودی در عرضه نداریم.

او افزود: با توجه به فراوانی تولید و ذخیره سازی مناسب سیب و پرتقال، قیمت نوسانی در بازار نداشته است.

دارایی نژاد ادامه داد: طی ۲ روز اخیر به سبب شیوع ویروس کرونا و احتیاط بیشتر کف میدان، تقاضا تا حدی برای خرید کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار تا پایان تعطیلات باز است، بیان کرد: این در حالی است که در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تعطیلی میدان میوه و تره بار اعلام شده است.

مشکلی در توزیع فرنگی جات نداریم

او با اشاره به اینکه مشکلی در توزیع فرنگی جات وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در استان‌های سیستان و بلوچستان و بوشهر قیمت کالا‌هایی همچون بادمجان، فلفل دلمه و گوجه فرنگی ۲۰ درصد رشد داشته است.

دارایی نژاد از کاهش ۳ هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو موز اکوادور از ۲۳ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان و موز هندی از ۱۸ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان کاهش یافته است.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو لیموترش در میدان مرکزی میوه و تره بار را ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به فراوانی تولید مشکلی در عرضه وجود ندارد.

دارایی نژاد در پایان تصریح کرد: با توجه به رشد چندبرابری تولید و عرضه، نوسانی قیمتی در بازار نخواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: