April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در قالب برگزاری جشنواره و ایجاد دبیرخانه دایمی صورت می‌گیرد
کد خبر: ۳۸۳۶۷۳
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
0
با توجه به اینکه حکومت ایران بر مبنای نظام جمهوری اسلامی پایه گذاری شده، لازم است درتمامی بخش‌ها بر اساس احکام شرع حرکت شود. یکی از بخش‌هایی که سالهاست با انتقاد شدید رو به رو شده، نظام بانکی کشور است. با توجه به سود و بهره‌ای که در نظام بانکی ارایه می‌شود، عملکرد بانک‌ها دایم زیر سوال است و با انتقاد رو به رو می‌شود. اما آنچه می‌تواند نظام بانکی را در مسیر اسلامی بودن تعریف کند، فرهنگ قرض الحسنه است.
فرهنگسازی قرض الحسنه به همت بانک مهر ایران(+فیلم)
اکنون بانک قرض الحسنه مهر ایران در تمامی زمینه‌ها به صورت قرض الحسنه فعالیت می‌کند و هیچ عملی که شائبه غیر اسلامی بودن را در ذهن متبادر کند، در بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت نمی‌گیرد.
 
بانک قرض الحسنه مهر ایران به رویکرد قرض الحسنه خود افتخار می‌کند و برای آنکه این فرهنگ را نهادینه کند، اقدام به برگزاری جشنواره قرض الحسنه کرده است. این جشنواره برای اولین بار برگزار می‌شود و با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون در سه حوزه رسانه، فرهنگی و هنری و پژوهش و نوآوری، به این جشنواره رونق می‌دهد.

از آنجا که لازم است فرهنگ قرض الحسنه در کشور نهادینه شود، می‌بایست این جشنواره استمرار داشته باشد که بانک قرض الحسنه مهر ایران بنا دارد دبیر خانه دایمی جشنواره قرض الحسنه را ایجاد کند تا با تغییر مدیران، مسیر جشنواره با مانع رو به رو نشود و با تفکرات سلیقه ای، شاهد فراموشی قرض الحسنه نباشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: