پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه

گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی

با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ ۵۹۸.۹ هزار میلیارد ریال اقدام کرد.

تورم ماهانه نزولی می‌شود؛ روند کاهشی رشد پایه پولی و نقدینگی ادامه دارد

معاون اقتصادی بانک مرکزی بخش عمده افزایش نرخ تورم در خردادماه امسال را ناشی از تصمیم به حذف ارز ترجیحی و عادلانه سازی یارانه ها دانست و گفت: با کاهش آثار این موضوع، ‌نرخ تورم ماهانه در ماه های آتی کاهش می یابد.

سرزمینی آبادان با حمایت بانک ملی ایران/ تصادف کمتر در محور ایذه فرخ شهر

تصادفات رانندگی سهم بالایی در کشته شدن هموطنان دارند و سهم جاده های ناایمن در این پدیده ناگوار کم نیست، اما توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و احداث مسیرهای امن و جدید تا حد زیادی می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

دانش بنیان‌ها در اولویت دریافت خدمات ارزی بانک کارآفرین

مدیرعملیات ارزی بانک کارآفرین گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان "تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" در صددیم تا نسبت به جذب مشتریان معتبر فعال در حوزه تولیددانش بنیان، ارائه خدمات ارزی و جلب رضایتمندی آن‌ها بویژه فعالان در زمینه دارو، غذا و کالا‌های اساسی اقدام کنیم.

تسهیل ارتباط با مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بازاریابی است

سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با اعضای کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده اظهار داشت: پیشبرد تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت و تسهیل راههای ارتباطی میان مشتری و بانک از جمله وظایف و اقدامات اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بوده است.

پست بانک به ۸۷۳ نفر در سراسر کشور تسهیلات فرزند آوری پرداخت کرد/ تسهیلات ۶۰۰ نفر در دست اقدام است

اداره کل اعتبارات پست بانک ایران اعلام کرد: از مجموع چهار هزار و ۸۵۳ نفر متقاضی اخذ تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری که تاکنون تعیین شعبه شده اند، سه هزار و ۳۸۰ نفر پذیرش و در مرحله تکمیل پرونده، ۸۷۳ نفر تسهیلات خود را دریافت کرده و تسهیلات ۶۰۰ نفر نیز در شرف پرداخت قرار دارد.
با بیمه‌ها