پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

مشکلات کشور با کنترل بازار ارز حل نمی‌شود +پادکست

یک کارشناس بازار ارز درخصوص اقدامات جدید بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز گفت: کلید مشکلات کشور فقط قیمت دلار و میزان ارز در کشور نیست که تصور کنیم با اقدامات دستوری در این حوزه می توانیم به طور کلی مشکلات کشور را حل کنیم. اقتصاد پارامترهای دیگری نیز دارد. کشور دارای مشکلات دیگری هم هست. افزایش بی رویه قیمت مسکن، خودرو، اجاره بها و کالاهای اساسی مشکلات اصلی کشور است که مردم را رنج می دهد.

مهدی خطیبی: فضای صنعت خودرو غبار آلود شده است +ویدیو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که فضای صنعت خودرو به دلیل حاشیه‌پردازی‌ها بسیار غبارآلود شده، گفت: در این فضا، فعالیت‌های راهبردی، محوری و ساختاری که در حال انجام است، به حاشیه رانده می‌شود و گویا اراده‌ای برای حذف حواشی و حل آن وجود ندارد.

شرکت گهر زمین، بزرگترین معدن سنگ آهن روباز خاورمیانه +ویدیو

شرکت سنگ آهن گهرزمین، بزرگترین معدن سنگ آهن روباز خاورمیانه است که در تمامی سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته است به نوعی که در سال مالی گذشته ۱۶.۲ میلیون تن سنگ آهن تولید و درآمد شرکت از ۴۳ هزار میلیار ریال به ۱۰۸هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

گفتگو با علی بهبود در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲

بیزینس کوچ یا مربی کسب و کار فردی است که به صاحبان کسب و کار‌ها مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که با یادگیری آن مهارت‌ها می‌توانند کسب و کار خود را رشد دهند و در حرفه خود موفق‌تر باشند.
با بیمه‌ها