May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۳۶۶
۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
0
دهمین نمایشگاه و همایش ایران با محوریت انرژی و ساختمان در عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان با حضور فعالان بخش خصوصی و دولتی ایران و ترکمنستان برگزار می‌‏شود.
پول‌نیوز- دهمین نمایشگاه و همایش ایران با محوریت انرژی و ساختمان در عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان با حضور فعالان بخش خصوصی و دولتی ایران و ترکمنستان برگزار می‌‏شود.

«حسن مرتجی» مدیرعامل شرکت «پارس پگاه تجارت» ایران در گفت‌‌و‌گویی در عشق‌آباد، ضمن تأیید مطلب فوق گفت: همایش تجار ایران و ترکمنستان همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ صنعتی-بازرگانی ایران در تاریخ 6 لغایت 8 اسفند (25الی 27 فوریه سال 2015 میلادی)در محل نمایشگاه‏‌های بین‌المللی عشق‏‌آباد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش تجاری ایران در عشق‌آباد که در واقع از آن می‌توان به عنوان برگزاری روز اقتصادی ملی این کشور نیز نام برد، با محوریت و گرایش نفت، گاز، انرژی و ساختمان در عشق‏‌آباد با حضور مقامات عالی‌رتبه دولت ترکمنستان و ایران و نیز فعالان بخش خصوصی و دولتی 2 کشور همسایه برگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت «پارس پگاه تجارت» تصریح کرد: دهمین نمایشگاه اختصاصی، بازرگانی، صنعتی ایران در ترکمنستان با هدف توسعه و افزایش حجم صادرات غیر نفتی کشور در برنامه پنجم دولت محترم و به منظور برقراری امکان مراودات و مبادلات تجاری فی­مابین تجار و بازرگانان ایران و ترکمنستان بویژه حضور موثر در انجام معاملات کالا به کالا، دریافت گاز و ارسال کالا و خدمات به کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد.

مرتجی افزود: همایش و نمایشگاه ایران در ترکمنستان با همکاری سفارت ایران در عشق‌‏آ‌باد و مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی متشکل از سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان ایران در مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع برگزار می‌‏شود.

وی اضافه کرد: کلیه کالاهای قابل صدور ایرانی در بخش‌های صنعت ساختمان شامل مصالح ساختمانی، سیمان، آجر، گچ - رنگ و رزین - سرویس های بهداشتی – سنگ – شیشه – درب و پنجره – لوله­‌ جهت انتقال آب و فاضلاب، بالابرها، سیستم های آبیاری و کشاورزی، ماشین آلات ساختمانی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

برق و تجهیزات مرتبط با آن، تجهیزات صنعت نفت و گاز، سازه­‌های مهندسی، پروژه­‌های فنی و مهندسی و توسعه شهری و ساخت و سازها و صدور خدمات فنی و مهندسی مربوطه– خدمات فنی و مهندسی در زمینه­‌های راه‌سازی، پل سازی، آسفالت - انتقال لوله‌­های نفت و گاز، پتروشیمی، لوازم خانگی و محصولات صنعتی، محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی، خودرو و تجهیزات و لوازم مربوط، داروها و لوازم پزشکی، تکنولوژی­‌های نوین و محصولات وابسته، کلیه مواد غذایی و کشاورزی، گل و گیاه، خشکبار و میوه‌جات تازه و خشک، مواد لبنی و پروتئینی، تولیدات و محصولات نساجی، پوشاک و البسه قابل از دیگر لوازم قابل عرضه طرف ایرانی در این نمایشگاه می­‌باشد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: