May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۹۵۷
۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
0
تفاهم نامه گسترش همکاری های متقابل و توسعه تعاملات دو جانبه بین شرکت های پست جمهوری اسلامی ایران و مخابرات ایران به امضاء رسید.
پول‌نیوز- تفاهم نامه گسترش همکاری های متقابل و توسعه تعاملات دو جانبه بین شرکت های پست جمهوری اسلامی ایران و مخابرات ایران به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، روز سه شنبه در راستای بهره برداری بهینه از امکانات و توانمندی های شرکت های پست و مخابرات و توسعه کسب و کارهای موجود دو بخش، تفاهم نامه همکاری مشترک بین حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست و کاظم ابراهیمی صدرآبادی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران امضا و مبادله شد.

براساس این گزارش، طرفین در زمینه به روز رسانی اطلاعات نشانی مشترکین مخابرات با استفاده از بانک اطلاعاتی کد پستی و بهره برداری از بانک های اطلاعاتی به منظور ارایه خدمات ارزش افزوده نظیر تبلیغات و بازاریابی مستقیم، ارایه خدمات مشترک به سازمان ها، صنایع و شرکت های تجاری بزرگ و تدوین فرایند اجرایی و عملیاتی درخصوص صدوری مشترکین به منظور بهبود کسب و کار دو شرکت همکاری می نمایند.

اتخاذ استراتژی های مناسب چاپ در توزیع قبوض مخابرات سراسر کشور از جمله یکسان سازی نرخ، استفاده از ظرفیت تبلیغاتی، پست الکترونیک و غیره، ارایه خدمات و فعالیت های قابل ارایه مخابرات در باجه های الکترونیک پست و ایجاد امکان فروش خدمات و محصولات مخابرات در دفاتر پستی و فضای مجازی سرویس بازار الکترونیک از دیگر محورهای همکاری شرکت های پست و مخابرات ایران به شمار می رود.

در این تفاهم نامه به ایجاد امکان بهره برداری از زیرساخت های فناوری اطلاعات مخابرات برای پست جهت ارایه خدمات و تامین ارتباط مطمئن و پایدار مورد نیاز شبکه تبادل اطلاعات پست، ایجاد شبکه تبادل اطلاعات اختصاصی(VPN) دفاتر پستی، دفاتر خدمات پیشخوان دولت شهری و دفاتر خدمات ارتباطی روستایی و همچنین همکاری و تعامل در اتخاذ استراتژی های مشترک اطلاع رسانی و تبلیغات با هدف توسعه کسب و کار دو سازمان از طریق ظرفیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی از جمله سرویس تمبر، پست رسانه، IN و غیره اشاره شده است.
برچسب ها: تفاهم نامه ، پست ، مخابرات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: