May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۹۵۷
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
0
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: امیدواریم مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار نقطه عطفی برای رفع مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی و تولیدی باشد.
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور است.

سید محمدعلی سید ابریشمی افزود: امیدواریم مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار نقطه عطفی برای رفع مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی و تولیدی باشد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه صنایع کوچک در رشد و توسعه اقتصادی کشور، بر حمایت جدی از این صنایع تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات در این راستا، گردآوری صنایع کوچک و ایجاد خوشه های صنعتی است که می تواند مسیر رشد و بالندگی آن ها را فراهم بیاورد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تامین مواد اولیه و بازاریابی برای واحدهای صنعتی و خدماتی کوچک در خوشه های صنعتی بسیار تسهیل می شود، خاطرنشان کرد: آموزش نیروی انسانی این واحدها نیز دارای اهمیت فوق العاده ای است که این امر در دستور کار جدی مسوولان قرار گرفته است.


برچسب ها: کمبود نقدینگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: