May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۱۹۶
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
0
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا از آغاز داخلی سازی خودروهای جدید این گروه خبر داد.
آغاز ساخت قطعات خودروهای سایپا در داخلپول‌نیوز- محمد قربانی معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودرو سازی سایپا با اشاره به انجام داخلی سازی محصولات جدید گروه سایپا گفت: در راستای ایجاد تنوع محصول در گروه سایپا که با حضور شرکت های خودروساز خارجی جهت تولید مشترک محصول جدید در این گروه آغاز شده، گروه خودروسازی سایپا داخلی سازی محصولات جدید خود را آغاز نموده است.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، قربانی افزود: براساس الزام قانونی که در تولید محصولات است حداقل می بایست 30 درصد تولید از قطعات داخلی استفاده شود لذا گروه سایپا بر همین اساس و باهدف ایجاد اشتغال در این صنعت و بهره گیری از توان داخلی اقدام به داخلی سازی قطعات محصولات جدید کرده است.

شفیعی تصریع کرد: در طول بیش از نیم قرن تولید خودرو در کشور و همکاری با خودروسازان اروپایی خوشبختانه توان قطعه سازان داخلی بسیار بالا رفته و بر همین اساس جهت ساخت داخل برای محصولات جدیدی سایپا دغدغه خاصی وجود ندارد.

وی گفت: با وجودی که خودروهای چینی درصد بسیار کمی از محصولات گروه سایپا را شامل می شوند با این حال برنامه ریزی برای افزایش ساخت داخل آنها انجام شده و قطعه سازان داخلی در حال ساخت قالب های  قطعات این محصولات جدید هستند و به زودی قطعات ایرانی برای محصولات جدید گروه سایپا آماده و وارد چرخه تولید محصول و شبکه خدمات پس از فروش می شود.

معاون مهندسی سایپا افزود: در حال حاضر برنامه برای ساخت قطعات جهت داخلی سازی 30 درصد از محصولات در حال اجراست و قطعا روند داخل سازی در آینده ای نزدیک افزایش خواهد یافت.
برچسب ها: سایپا ، قطعات خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: