May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۶۳۸
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
0
شرکت ایساکو برای سومین سال متوالی رتبه نخست خدمات پس از فروش را در بین خودروسازان داخلی کسب کرد.
كسب رتبه يك خدمات پس از فروش ایران خودرو براي سومين سال متواليپول‌نیوز- در سال جاری شرکت ایساکو توانست با تلاش پرسنل و شبكه گسترده نمايندگي هاي مجاز جايگاه نخست خدمات پس از فروش را در رقابت با ساير خودروسازان از آن خود كرده و  براي سومين بار رتبه اول را در تاريخ ادواري اين ارزيابي ها به دست آورد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، ارتقای كيفيت و مشتري مداري از اهداف كلان و  بسيار مهم گروه صنعتي ايران‌خودرو بوده كه نتايج ارزيابي هاي اخير، بيانگر حركت در مسير دست يابي به اين مهم بوده است.

ويژگي خاص و برتري اين دوره‌از  ارزيابي ها، كسب بالاترين امتياز براي خدمات ارایه شده به تمامي محصولات ايران‌خودرو ا‌ست و اين در حالي ‌است كه تنوع محصول و تعداد نمايندگي هاي ارزيابي شده نسبت به ساير خودروسازان فاصله معنا داري داشته و قابل قياس با واردكنندگان خودرو به لحاظ كمي و تعدادي نيست.

بر اساس این گزارش با تعريف و تدوين پروژه ها و برنامه هاي كيفي در تمامي حوزه ها سعي شده فاصله ها با استانداردهاي جهاني كم شده و رضايت حداكثري مشتريان سرلوحه‌تمامي فعاليت ها قرار گیرد.

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش، شركت ايساكو با به دست آوردن امتياز كل 91/82 براي ششمين سال متوالي و با كسب بالاترين امتياز ، جايگاه خود را به عنوان برترين ارایه دهنده خدمات پس از فروش در بين 41 شركت در كشور تثبيت كرد.

كسب رتبه يك خدمات پس از فروش ایران خودرو براي سومين سال متوالي
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: