پولنیوز- در سال جاری شرکت ایساکو توانست با تلاش پرسنل و شبكه گسترده نمايندگي هاي مجاز جايگاه نخست خدمات پس از فروش را در رقابت با ساير خودروسازان از آن خود كرده و براي سومين بار رتبه اول را در تاريخ ادواري اين ارزيابي ها به دست آورد.
به گزارش گروه خودرو
پولنیوز، ارتقای كيفيت و مشتري مداري از اهداف كلان و بسيار مهم گروه صنعتي ايرانخودرو بوده كه نتايج ارزيابي هاي اخير، بيانگر حركت در مسير دست يابي به اين مهم بوده است.
ويژگي خاص و برتري اين دورهاز ارزيابي ها، كسب بالاترين امتياز براي خدمات ارایه شده به تمامي محصولات ايرانخودرو است و اين در حالي است كه تنوع محصول و تعداد نمايندگي هاي ارزيابي شده نسبت به ساير خودروسازان فاصله معنا داري داشته و قابل قياس با واردكنندگان خودرو به لحاظ كمي و تعدادي نيست.
بر اساس این گزارش با تعريف و تدوين پروژه ها و برنامه هاي كيفي در تمامي حوزه ها سعي شده فاصله ها با استانداردهاي جهاني كم شده و رضايت حداكثري مشتريان سرلوحهتمامي فعاليت ها قرار گیرد.
بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش، شركت ايساكو با به دست آوردن امتياز كل 91/82 براي ششمين سال متوالي و با كسب بالاترين امتياز ، جايگاه خود را به عنوان برترين ارایه دهنده خدمات پس از فروش در بين 41 شركت در كشور تثبيت كرد.