May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۲۲۹۸
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
0
وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور حضور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «عشق‌آباد» و ملاقات با رئیس‌جمهور ترکمنستان به این کشور سفر می‌کند.
سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به ترکمنستانپول‌نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران برای حضور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی و ملاقات با رئیس جمهور ترکمنستان به این کشور سفر می‌کند.

«سید محمد موسی هاشمی گلپایگانی» سفیر ایران در ترکمنستان ضمن تایید این مطلب تصریح کرد: «محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در رأس یک هیئت عالی رتبه سیاسی اقتصادی روز چهارشنبه(19 آگوست 2015) به عشق آباد سفر می‌کند.

وی افزود: حضور در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‏‌آباد در 19 آگوست(28 مرداد) و ملاقات با رئیس جمهور و مقامات عالی رتبه این کشور از برنامه‌های این سفر عنوان شده است.

هاشمی گلپایگانی افزود: حضور در همایش تجاری ایران و ترکمنستان که قرار است بعد از ظهر روز چهارشنبه در محل تالار «میزان» عشق‌‏آباد با حضور مقامات عالی رتبه و تجار بخش خصوصی و دولتی ایران و ترکمنستان برگزار شود، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران به این کشور می‌باشد.

یازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد در تاریخ 19 الی 21 آگوست سال جاری میلادی با حضور بیش از 100 شرکت ایرانی و 300 شرکت کننده در محل قصر نمایشگاهی عشق‌آباد، در  مساحت 1900 متر تحت عنوان «ایران پروژه 2015» برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: