May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۵۱۲
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
0
مینی ون اصطلاحا به کلاسی از خودروها گفته می شود که از لحاظ ظاهری شبیه ون ها بود و برای حمل و نقل طراحی شده اند اما در عین حال مقداری از جذابیت های سدان، هاچ بک و استیشن واگن نیز در آنها گنجانده شده است.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی - تا کنون انواع خودروها از خانودگی گرفته تا سوپر اسپرت را مورد بررسی قرار داده ایم به ویژه آنهایی که در معادلات اسب بخار حرف های زیادی برای گرفتن داشته اند اما امروز مقداری سلایق خود را تغییر داده و سراغ مینی ون ها خواهیم رفت. مینی ون اصطلاحا به کلاسی از خودروها گفته می شود که از لحاظ ظاهری شبیه ون ها بود و برای حمل و نقل طراحی شده اند اما در عین حال مقداری از جذابیت های سدان، هاچ بک و استیشن واگن نیز در آنها گنجانده شده است. به هرترتیب این خودروها فضای بیشتری را در اختیار صاحبان خود قرار می دهند.

هوندا ادیسه 2015

شروع قیمت: 27500 دلار
با آنکه نام مینی ون را یدک می کشد اما ظاهر تهاجمی آن مخاطب را به یاد سوپر اسپرت ها می اندازد. تجهیزات داخلی پیشرفته، کیفیت ساخت بالا در بدنه و کابین همگی دلایلی هستند تا ادیسه به انتخاب اول خانواده ها تبدیل شود. در این میان مصرف سوخت مناسب آن نیز عاملی جذاب به شمار می رود.

کرایسلر تاون اند کانتری

شروع قیمت: 30500 دلار
این مینی ون با برند جذاب خود گزینه ای پرطرفدار محسوب می شود هر چند همه جا برای خرید در دسترس نیست اما بسیار محبوب است. موتور پرقدرت 6 سیلند رو طراحی بسیار راحت فضای داخلی از آن خودرویی مناسب ساخته است.

تویوتا سیه نا 2015

شروع قیمت: 27900 دلار
تویویتا سیه نا 2015 تازه وارد خوش قیمت این جمع است. ظاهر آن شباهت زیادی به سایر محصولات روز تویوتا دارد و از همان زبان طراحی پیروی می کند.

کیا سدونا 2015

شروع قیمت: 26300
سدونا 2015 تداوم روند موفقیت های گروه خودروسازی کره ای در بازارهای جهانی است. این مینی ون از طراحی بسیار کم نقصی برخوردار است و با موتور 6 سیلندر خود قدرت و آسایش و البته زیبایی را به خریداران هدیه می دهد.

داج 2015 گرند کاروان

شروع قیمت: 22300 دلار
اگر از علاقه مندان محصولات آمریکای باشید این مینی ون گزینه ای مناسبی برای شما محسوب می شود. طراحی ساده و مناسبی دارد و از نمای مقابل مخاطب را به یاد داج چلنجر می اندازد.

نیسان کوئست 2015

شروع قیمت: 26800 دلار
نیسان با ارائه کوئست به دنبال جلب نظر خانواده ها و سهم خواهی از بازار مینی ون ها بوده، هر جند این خودرو با کمی خلاقیت بیشتر می توانست ظاهر جذاب تری داشته باشد.

مزدا 5 2015

شروع قیمت: 21100 دلار
این تنها مینی ون تولید شده توسط مزدا است و البته حرکت موفقی هم بوده زیرا در ظاهر بسیار خوش ساخت بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول با استفاده از موتور 4 سیلندر کم مصرف خود گزینه مناسبی برای خانواده به شمار می رود.

کرایسلر تاون اند کانتری 2016

شروع قیمت: 30000 دلار
هرچند بصورت گسترده به بازار ارائه نشده اما تداوم نوار موفقیت های تاون اند کانتری 2015 را برعهده خواهد داشت. موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر با 220 اسب بخار خروجی و گشتاور 260پوندفوت از آن گزینه ای مناسب ساخته است.

فورد ترانزیت 2015

شروع قیمت: 33500

یکی از برترین های بازار است که مصارف زیادی نیز دارد. البته طوری طراحی شده که می توانید آنرا یک ون فول سایز نیز در نظر بگیرید اما به هر ترتیب در رده مینی ون ها ارائه می شود. در نمونه استاندارد آن از موتور 6 سیلندر 310 اسب بخاری استفاده شده است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: