May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۹۲۴۱
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲
0
در سال 2008 گروه مشهور سیتی زن، کمپانی بیولوا را در معامله به ارزش 250 میلیون دلار تحت مالکیت خود درآورد و بدین ترتیب به بزرگترین گروه ساعت سازی جهان تبدیل شد.
پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری - در سال 1875 میلادی یک مهاجر جوان به نام جوزف بیولوا در شهر نیویورک کسب و کاری را بنا نهاد که در مدتی کوتاه به موفقیت های چشمگیری دست یافت. وی در واقع ترکیبی ایده آل از مهندسی اروپایی و خلاقیت آمریکایی را شکل داد. بیولوا از بوهم، سرزمینی تاریخی در اروپای مرکزی(جمهوری چک) آمده بود؛ جوانی سخت کوش که با جدیت هر چه تمام پله های موفقیت را در نیویروک طی می کرد. طی سال ها کمپانی بیولوا به طراحی و تولید ساعت های با کیفیت مشغول بود و البته دچار فراز و نشیب هایی نیز شد اما به هرترتیب بیولوا اکیوترون جایگاه مناسبی در دنیای ساعت برای خود دست و پا کرد. در سال 2008 گروه مشهور سیتی زن کمپانی بیولوا را در معامله به ارزرش 250 میلیون دلار تحت مالکیت خود درآورد و بدین ترتیب به بزرگترین گروه ساعت سازی جهان تبدیل شد.

بیولوا علاوه بر تولیداتا خود،  مسئولیت طراحی محصولات برندهای دیگری چون اکیوترون، مارین استار، کرول نیویورک، ویتناور سوئیس، و... را بر عهده دارد.

اداره کنندگان  بیولوا در ارائه محصولات خود توجه خاصی به ایجاد زبان طراحی متفاوت مبتنی بر اصل سادگی دارند. از این رو همواره مشاهده می کنیم که تولیدات برند بیولوا در عین پیچیدگی بسیار ساده و شیک هستند که این می تواند بیانگر رویکرد مذکور در بحث طراحی آن باشد.
در تولیدات بیولوا از انواع مواد با کیفیت استفاده می شود تا محصول نهایی مطابق با انتظارات مشتریان خوش سلیقه باشد. انواع آلیاژهای فلزی و مواد معدنی بکار رفته در بیولوا از بهترین های کلاس خود هستند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: