April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۰۹۰۸
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
0
دراین گزارش رستورانی متفاوت تراز رستوران های دیگررادرکشور فرانسه مشاهده می کنید.
پول‌نیوز- رستوران مکانی است خاص برای افرادی خاص با پذیرایی خاص برای تشریفات و پذیرایی از میهمانان که دوست دارند در بیرون منزل از خود و همراهان پذیرایی شوند.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز،  رستوران هایی در خارج از کشور مهمانان ساعتها در رستوران می ماند طوری که فکر می کنند آنجارا خریده اند و درآنجا با پذیرایی و نوشیدنی ، و غذاهای خاصی که دوست دارند اوقات خودرا سپری می کنند.رستوران از نظر سرویس دهی و پذیرایی از جایگاه های ویژه ای در سیستم مهمانداری و پذیرایی برخوردار است دررستوران یک سری آیتم و عواملی هستند که به مشتریان خدمات می دهند.

رستورانی متفاوت در فرانسه (+عکس)

یک رستوران باید بهترین مدیریت ، دکوراسیون، کیفیت، کمیت ، تبلیغات ، منو، سرویس دهی را داشته باشد تا بشود رستوران خوب نه اینکه اسم رستوران را یدک بکشند.در واقع هتل هم باید از نظر رستوران و دیگرامکانات دارای جاذبه باشد تا میهمانان بیشتریجذب شود .

رستورانی متفاوت در فرانسه (+عکس)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: