May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۹۵۸۴
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
0
از مهمترین موضوعات روز در نهادها و موسسات مالی که به عنوان عامل موفقیت مدنظر قراردارد؛ میزان ارتباط و هماهنگی آنها با دنیای فناوری و ارائه خدمات از این مسیر است.

پول نیوز، مازیار دانیالی- چند سالی است حضور استارت آپ ها در دنیای اقتصاد نظر کارشناسان را به خود جلب کرده است، مخصوصا آنکه این استارت آپ ها معمولا به موفقیت های چشمگیری دست یافته و با خلاقیت های ارائه شده، گردش مالی قابل توجهی را برای خود ایجاد کرده اند.

در این میان، یکی از مباحث تقریبا جدید در علم اقتصاد که ارتباط نزدیکی نیز با استارت آپ ها دارد تحت عنوان "سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش تکنولوژی‌های نوین مالی" یا به اختصار "فاین تک (‌FinTech‌)" مطرح می شود. به عبارت دیگر یکی از مهمترین موضوعات روز در نهادها و موسسات مالی که به عنوان عامل موفقیت مدنظر قراردارد؛ میزان ارتباط و هماهنگی آنها با دنیای فناوری و ارائه خدمات از این مسیر است.

 از این رو شاهد رشد فاین تک در کشورهای جهان با اقتصاد موفق هستیم از پرچمدار آن آمریکا گرفته تا اروپا و همینطور چین که با جدیت خاصی بهره برداری از قابلیت های فاین تک را مدنظر قرار داده است.

در ادامه مطلب امروز موفق ترین کمپانی ها یا بهتر بگوئیم استارت آپ های اقتصاد چین که در کسب و کار خود توجه خاصی به فاین تک را دارند به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

بیمه ژونگ آن

ارائه خدمات از طریق اینترنت و نرم افزار سیستم های عامل هوشمند


کویی فنچی

خرده فروشی آنلاین لوازم الکترونیک


لوفاکِسزو

بازار مالی اینترنتی


وی کش

اولین مجموعه اینترنتی فعال در حوزه ارزیابی و ارائه مشاوره های مالی و مالیاتی به کمپانی ها در چین


فنگ دی دی

ارائه دهنده خدمات نوآورانه در حوزه مستغلات. فنگ پلتفرمی را در فضای مجازی ارائه داده که براساس آن خریداران و فروشندگان املاک با استفاده از اینترنت می توانند مستقیما با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.


جیموباکس

پلتفرمی آنلاینی را برای خدمات وام و برقراری ارتباط میان شرکت های کوپک و بانک ها ارائه داده است.


رونگ 360

موتور جستجوری مالی آنلاین


رنرندای

فعال در فعالیت های مالی آنلاین از وام تا سرمایه گذاری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: