May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۴۵۸۸
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
0
پول‌نیوز-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور شرکت در یکصد و پنجمین اجلاس بین المللی کار به ژنو می رود.

 علی ربیعی در راس هیاتی متشکل از نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی یکشنبه هفته آینده(16خردادماه) برای شرکت در یکصد و پنجمین اجلاس جهانی کار راهی پایتخت سوییس می شود .

بر پایه این گزارش، وی در این سفر مطابق با برنامه ریزی انجام شده علاوه بر سخنرانی در نشست مجمع عمومی، گروه کشورهای غیرمتعهد و نشست وزرای کار کشورهای آسیا و اقیانوسیه با وزرای همتای خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.

یکصد و پنجمین کنفرانس سازمان بین المللی کار از 10 تا 21 خرداد امسال برابر با 30می تا 10 ژ‍وئن 2016 میلادی با حضور نمایندگان و اعضای سه جانبه(دولت، کار گر و کارفرما) و با حضور وزرای کار کشورهای عضو در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در شهر ‍ژنو سوییس درحال برگزاری است.

این کنفرانس مهمترین رویداد بین المللی در حوزه کار و امور اجتماعی است و کشورهای عضو در عالی ترین سطوح در اجلاس مذکور شرکت می کنند .
منبع: ایرنا
برچسب ها: ربیعی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: