May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۱۴۸
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
0
رضا جعفر زاده : وضعیت ترکیه را رصد می کنیم به محض عملیاتی شدن فرودگاه های ترکیه و اطمینان از امکان انجام پروازهای ایمن و سلامت پروازها از سرگرفته خواهد شد.
شروع پروازها به ترکیه اطلاع رسانی می‌شودپول‌نیوز - مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به محض عملیاتی شدن فرودگاه‌های کشور ترکیه پروازها از سرگرفته خواهد شد.
 
رضا جعفر زاده با اعلام این خبرگفت: به دنبال اتفاقات صورت گرفته از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب گذشته و اعلام بسته شدن فرودگاه‌های این کشور پروازها از فرودگاه حضرت امام (ره) و سایر فرودگاه ها به این کشور متوقف شد.

وی با بیان اینکه پروازها به ترکیه همچنان متوقف است، افزود: وضعیت ترکیه را رصد می کنیم به محض عملیاتی شدن فرودگاه های ترکیه و اطمینان از امکان انجام پروازهای ایمن و سلامت پروازها از سرگرفته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بنا بر اعلام نظر مسئول مدیریت ترافیک هوایی منطقه ای ایکائو (سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری)   هیچ تهدیدی برای پروازهای عبوری بر فراز ترکیه وجود ندارد.

جعفرزاده گفت: لازم است با حساسیت تمام ایرلاین ها توسط روابط عمومی‌هایشان مسافران این مسیر را از چگونگی پروازها مطلع کنند. وی اعلام کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور کمک به مسافرانی ایرانی و بازگرداندن آنها که در جریان کوتادی شب گذشته در ترکیه مانده اند مجوز انجام پروازهای بدون مسافر به ترکیه را برای شرکت های هواپیمایی صادر کرد.

برچسب ها: ترکیه ، پروازها
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: