کد خبر: ۱۹۷۳۳۹
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
0
تیموری معاون امور استان‌های اتاق تعاون ایران با بیان اینکه بخش تعاون کشور باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بیمه تعاون استفاده کند، گفت: بیمه تعاون باید تعامل و ارتباط خود را با بدنه تعاون کشور گسترش داده و ارتباطات نزدیکی برای ارائه خدمات به بخش تعاون داشته باشد.
تفاهم نامه همکاری بین اتاق تعاونی و بیمه تعاون امضاء شدپول‌نیوز - بیمه تعاون و اتاق تعاون ایران به منظور گسترش تعاملات بخش تعاون کشور با بیمه تعاون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بیمه‌ای بین اتاق تعاون ایران و بیمه تعاون، تیموری معاون امور استان‌های اتاق تعاون ایران با بیان اینکه بخش تعاون کشور باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بیمه تعاون استفاده کند، اظهار داشت: بیمه تعاون باید تعامل و ارتباط خود را با بدنه تعاون کشور گسترش داده و ارتباطات نزدیکی برای ارائه خدمات به بخش تعاون داشته باشد.

وی افزود: در اصول هفت‌گانه تحول بخش تعاون بر موضوع ارتباطات بین بخشی تعاونی‌ها تأکید شده است و به همین منظور تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق تعاون ایران و بیمه تعاون کشور به امضا رسید.

این مقام مسئول اتاق تعاون با اشاره به اینکه تنها 2 درصد از بیمه‌های صادر شده برای بخش حمل‌ونقل تعاونی توسط بیمه تعاون انجام می‌شود، گفت: برای افزایش تعامل هفته تعاون را انتخاب کردیم، تا ظرفیت‌های بیمه تعاون کشور شناسانده شود.

تیموری با بیان اینکه هم اکنون 54 اتحادیه سراسری و بیش از 31 اتاق استانی در کشور داریم، تصریح کرد: این تعداد اتحادیه و اتاق می‌تواند مراکز و شعبات بیمه تعاون در سراسر کشور باشد و امکان خوبی را برای این مجموعه ایجاد می‌کند.

بر اساس این گزارش، نظام‌آبادی رئیس هیأت مدیره بیمه تعاون نیز با تبریک آغاز هفته تعاون و لزوم گسترش تعاملات بین‌بخشی اظهار داشت: طبق اصل 44 قانون اساسی باید تعاونی‌ها در حوزه بانک و بیمه ورود می‌کردند که در این باره بیمه تعاون توسط تعاون‌گران ایجاد شد.

وی با بیان تعامل بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون گفت: با توجه به وجود اعتماد عمومی تعاونگران به رئیس اتاق تعاون عرصه برای گسترش فعالیت‌ها فراهم شده است.

رئیس هیأت مدیره بیمه تعاون با بیان اینکه نقطه ضعف‌هایی در این شرکت از ابتدای فعالیت وجود داشت، گفت: هم اکنون سعی کردیم، تا فعالیت‌های این شرکت را عملیاتی کرده و پرتفوی آن را بیش از گذشته ارتقا دهیم.

نظام‌آبادی در پایان ابراز امیدواری کرد که تعاون در خدمت فعالان اقتصادی کشور باشد و با توجه به ارائه خدمات بیمه‌ای در حوزه اتکایی و غیراتکایی، بیمه تعاون آماده توسعه فعالیت‌هاست.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران نیز در ابتدای این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته تعاون خاطرنشان کرد: بر اساس اصل 44 و احکام آن یکی از راهکارهای توسعه و ترویج تعاون، حضور آنان در بازارهای مختلف از جمله بیمه،‌ بانک و بورس است.

وی افزود: تا این لحظه بیمه تعاون روند خوبی را برای گسترش فعالیت‌ها آغاز کرده و در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای آماده ارائه خدمات به بخش تعاون کشور شده است.

رئیس اتاق تعاون ایران ابراز امیدواری کرد تا زمینه‌ کاری و بسترهای مناسب برای حضور جدی‌تر بیمه تعاون در عرصه‌های اقتصادی فراهم شود و اتاق تعاون ایران نیز در این مسیر این مجموعه بیمه‌ای را کمک خواهد کرد.

عبداللهی گفت: هدف برگزاری این نشست برای تفاهم، خوش نامی این شرکت بیمه‌ای و رساندن آن به 10 شرکت برتر بیمه‌ای است.


منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: