May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۲۳۸
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
0
البرز محمدی گفت: ۴۶۰ تعاونی دانش بنیانی که در کشور فعال هستند ۳۸۷۹ نفر عضو دارند و در این مدت برای ۷۱۹۱ نفر اشتغالزایی داشته‌اند.
اشتغالزایی 7000 نفری تعاونی‌های دانش بنیانپول‌نیوز - مدیرکل تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون از فعالیت ۴۶۰ تعاونی دانش بنیان در کشور با اشتغالزایی بیش از هفت هزار نفر خبر داد.

البرز محمدی اظهار کرد: ۴۶۰ تعاونی دانش بنیانی که در کشور فعال هستند ۳۸۷۹ نفر عضو دارند و در این مدت برای ۷۱۹۱ نفر اشتغالزایی داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش موثر تعاونی‌ها در بخش‌های صنعت و تولید، گفت: تعاونی‌ها در بسیاری از صنایع از پتانسیل‌ها و ظرفیتهای بالایی برخوردارند به نحوی که هم اکنون در بخش مسکن مهر ۹۵۰ هزار واحد توسط تعاونی‌های مسکن ساخته شده و نزدیک به ۴۵۰ هزار واحد نیز در دست ساخت است.

مدیرکل تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین از فعال بودن ۶۰۰۰ تعاونی مصرف در سراسر کشور خبر داد و گفت: فروش این تعاونی‌ها در یکسال گذشته ۷۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

به گفته محمدی در برنامه توسعه و تحول تعاون، هفت راهبرد اساسی تدوین شده که ترویج فرهنگ تعاون، توسعه مدیریت و توانمندسازی، تقویت دستگاههای توسعه بازار، تحکیم تعاملات شبکه‌ای، تامین مشوق‌ها و منابع مالی از جمله این راهبردها است.

وی در پایان با اشاربه به ۱۰۲ هزار واحد فعال تعاونی در گرایش‌های مختلف، گفت: نیمی از این تعاونی‌ها در حوزه تولید و ۳۱ هزار واحد تعاونی در حوزه خدماتی فعالند و مابقی در بخش‌های صنعتی، عمرانی و توزیعی مشغول فعالیت هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: