May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۹۸۱
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
0
گودرزی گفت: ازدحام کسانی که بدون روادید خواستار عزیمت به عراق هستند باعث شده است که سفر برای کسانی که روادید دارند مقدور نشود.
عراق مرز مهران را بستپول‌نیوز - همزمان با بسته شدن مرز مهران توسط دولت عراق، حجم انبوه زائران ایرانی حاضر در این کشور سبب شد مسئولان ستاد اربعین از مردم بخواهند که حتی المقدور سفر خود را به سال آینده موکول کنند.

به گزارش شبکه خبر ، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه عراق مرز مهران را بسته است اعلام کرد: اجازه خروج زائران از این مرز به هیچ وجه داده نمی شود و کسانی که روادید دارند باید فقط و فقط از مرز شلمچه و چذابه عبور کنند.

گودرزی افزود: ازدحام کسانی که بدون روادید خواستار عزیمت به عراق هستند باعث شده است که سفر برای کسانی که روادید دارند مقدور نشود.

وی ادامه داد: به علت افزایش زائران، امکانات در عراق محدود شده است و از زائران خواسته شده حتی المقدور سفر خود را به سال آینده موکول کنند.


منبع:آخرین خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: