کد خبر: ۲۱۶۶۵۸
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
0
ثابت نژاد : در این دوره از مسابقات ۴۶ هزار و ۲۴۴ نفر ثبت نام کردند که در مقایسه با دوره شانزدهم که تعداد ثبت نام کنندگان ۳۵ هزار و ۱۰۵ نفر بود از رشد ۳۷.۷۳ درصدی برخوردار بوده است.
پول‌نیوز - معاون پژوهشی، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای از رشد ۳۱ درصدی تعداد شرکت کنندگان در هفدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت: دستاورد این دوره از مسابقات مهارت ۴۵ مدال طلا، ۳۵ مدال نقره، ۳۷ مدال برنز و ۱۳۳ مدالیون افتخار بوده است.

ثابت نژاد در مراسم اختتامیه هفدهمین مسابقات ملی مهارت اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۴۶ هزار و ۲۴۴ نفر ثبت نام کردند که در مقایسه با دوره شانزدهم که تعداد ثبت نام کنندگان ۳۵ هزار و ۱۰۵ نفر بود از رشد ۳۷.۷۳ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: در هفدهمین مسابقات ملی مهارت ۲۶ هزار و ۴۷۰ نفر به مرحله شهرستانی، ۵۰۲۷ نفر به مرحله استانی و در نهایت ۴۹۲ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ادامه داد: نتایج به دست آمده در هفدهمین مسابقات ملی مهارت از رشد قابل توجهی حکایت دارد و دستاورد آن ۴۵ مدال طلا، ۳۵ مدال نقره و ۳۷ مدال برنز بوه است.

ثابت نژاد فرایند انتخاب افراد را جهت حضور در اردوهای آماده سازی مورد اشاره قرار داد و گفت: مدال آوران مسابقات شانزدهم و هفدهم به همراه مدال آوران دوره های ۱۴ و ۱۵ که شرایط سنی لازم را دارا هستند انتخاب می‌شوند و برگزاری اردوها نیز در سه مرحله پیش بینی شده است.

وی گفت: مرحله اول از ۱۱ دی تا ۱۹ اسفند ماه امسال و با انتخاب ۵۰ درصد افراد، مرحله دوم از ۱۹ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ و انتخاب نفر یا تیم برتر و مرحله تخصصی از ۲۰ خرداد تا ۱۲ مهر سال آینده خواهد بود.

به گفته ثابت نژاد مجموع رشته‌های اردوی آماده‌سازی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۷ ابوظبی ۲۹ رشته است که از جمله آنها می‌توان به آجرچینی، کابینت سازی، جواهرسازی، طراحی فضای سبز، شیرینی‌پزی و قنادی، جوشکاری، صافکاری خودرو، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، طراحی و توسعه وب، رباتیک و ومکاترونیک اشاره کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: