April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۵۹۷
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
0
وزیر نفت با بیان این که قرار بود رئیس جمهوری 26 بهمن ماه این خط لوله را افتتاح کند، تصریح کرد: با تغییر برنامه، قرار شد 10 اسفندماه مشعل‎های گاز را در زاهدان روشن کنیم.
افتتاح طرح گازرسانی به زاهدان در 10 اسفندپول‌نیوز -وزیر نفت درباره گازرسانی به سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان گفت: این هدف محقق می شود؛ هم اکنون جوشکاری لوله‌ها به پایان رسیده و تست لوله‌ها مانده است که با آب آن را آزمایش و سپس تخلیه و خشک می کنند و پس از آن گاز وارد لوله‌ها می شود.

وی با بیان این که قرار بود رئیس جمهوری 26 بهمن ماه این خط لوله را افتتاح کند، تصریح کرد: با تغییر برنامه، قرار شد10  اسفندماه مشعل‎های گاز را در زاهدان روشن کنیم. به گزارش شانا، زنگنه در برنامه تیتر امشب، درباره این که فازهای 17و 18، 19 و 20 و 21 پارس جنوبی قرار بود امسال افتتاح شود نیز اظهار کرد: منتظریم در اسفندماه رئیس جمهوری این فازها را به صورت رسمی افتتاح کند.



منبع:خراسان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: