April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۲۱۱۹
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
0
با گردش در منطقه زانس سخانس به دوران تاریخی هلند برگردید، این منطقه در شهر زانستاد قرار دارد و یک منطقه مسکونی است که پر از آثار تاریخی مثل آسیاب های بادی و ساختمان های دیگر می باشد.
پول‌نیوز - آمستردام جاذبه های گردشگری و تفریحات هیجان انگیز زیادی دارد و تعجب بر انگیز نیست که این شهر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان است. اما اگر در سفر به آمستردام اطراف این شهر را نگردید یعنی تجاربی حیرت آور و دیدنی هایی مثل دهکده قرون وسطی ای و بزرگ ترین باغ جهان را از دست داده اید.


گردشی در اطراف شهر آمستردام

 با این همه قطار و اتوبوسی که آمستردام دارد به راحتی می توانید گردشی یک روزی به اطراف شهر داشته باشید و گوهرهای پنهان آن را ببینید. می خواهیم تعدادی از بهترین مکان های اطراف آمستردام را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

باغ ککنهوف

سفر به اطراف شهر آمستردام بدون رفتن به بزرگ ترین باغ جهان در نزدیکی شهر کوچک لیسه کامل نمی شود ، این باغ هر سال بیش از ۸۰۰,۰۰۰ گردشگر را از سراسر جهان جذب خود می کند. این محل مجموعه ای از باغ های برجسته است که آن ها را به شکل های مختلف مثل باغ انگلیسی، باغ ژاپنی و باغ های تاریخی طراحی کرده اند. هر سال در این باغ بیش از ۷ میلیون پیاز گل کاشته می شود و در بهار فوق العاده تماشایی و زیباست.

 برای اینکه تصاویر و عکس های زیبا از گل های این باغ داشته باشید جوری برنامه ریزی کنید که سفری در بین ماه های اواسط مارس تا اواسط می به این باغ زیبا داشته باشید. در کنار این باغ قلعه ککنهوف قرار دارد که همیشه باز است و گاهی فستیوال ها، کنسرت های موسیقی و نمایشگاه های قرون وسطی ای در آن برگزار می شود.

منطقه زانس سخانس
با گردش در منطقه زانس سخانس به دوران تاریخی هلند برگردید، این منطقه در شهر زانستاد قرار دارد و یک منطقه مسکونی است که پر از آثار تاریخی مثل آسیاب های بادی و ساختمان های دیگر می باشد.

در این جاذبه گردشگری محبوب می توانید با زندگی سنتی هلندی ها بیشتر آشنا شوید و چیزهایی مثل مراحل تولید پنیر، پودر کردن قهوه و … را نگاه کنید. در این محل یک رستوران خیلی معروف وجود دارد که در آنجا غذاهای اصیل خوشمزه هلندی سرو می شود. سوغاتی های این محل پنیر و خانه های مینیاتوری است که می توانید آن ها خریداری و برای خانواده و دوستان خود برید، همچنین اگر می خواهید تفریحی خاص داشته باشید سوار قایق شوید و دریاچه را دور بزنید.

شهر بروخه
بروخه شهر قرون وسطی ای درناحیه شمال بلژیک است که با کانال ها و دیوارهای شهری قدیمی احاطه شده است، این شهر آنقدر زیباست که در آن می توانید عکس های کارت پستالی بیندازید، سفر به این شهر به دلیل جاذبه ها و تفریحات بسیاری که دارد می تواند گردشی بسیار مهیج از آمستردام باشد.

بر روی سنگ فرش خیابان های مرکز این شهر قدم بزنید تا دیوارها و دروازه های تاریخی آن را کشف کنید، از پله های برج بزرگ بالا بروید تا صدای زنگ آن را بشنوید و چشم اندازی دیدنی از اطراف داشته باشید. از کلیسای خون مقدس دیدن کنید، گفته می شود شیشه ای از خون حضرت عیسی در آن قرار دارد.

شهر وولندام
آیا می خواهید میراث اصیل هلند را تجربه کنید؟ از آمستردام سوار بر یک اتوبوس شوید و ۳۰ دقیقه به سمت شمال بروید تا به دهکده ماهی گیری وولندام برسید. می توانید در اطراف بندر قدم بزنید تا قایق های رنگارنگ را ببینید و با لباس های محلی عکس های زیبا بیندازید. گردش در دهکده قدیمی را نیز از دست ندهید چون در آنجا خانه های قدیمی و زیبای قرن ۱۷ همچنان وجود دارند.


منبع:جهان نما
برچسب ها: آمستردام ، هلند ، گردشگری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: