April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کشف کالا و ارز قاچاق، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)پول‌نیوز - معاون آگاهی پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف کالا و ارز قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خبر داد.

سرهنگ سید محمدعلی هاشمی با اشاره به کشف کالا و ارز قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: کارکنان گیت بازرسی پلیس این فرودگاه در دو مرحله از بازرسی مسافران موفق به کشف این کالا و ارز قاچاق شدند.

وی افزود: کارکنان پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) هنگام بررسی و کنترل مسافران ورودی از کشور امارات (دبی) به شخصی در خصوص حمل کالای قاچاق مظنون شده و پس از بازرسی وسایل همراه این مسافر تعداد ۹۱ دستگاه گوشی تلفن همراه «آی‌فون» به ارزش تقریبی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالکه به طرز ماهرانه‌ای در داخل بسته‌های شکلات جاسازی شده بود، کشف کردند.

معاون آگاهی پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در یک مورد دیگر کارکنان گیت بازرسی پلیس هنگام بررسی و کنترل مسافران ورودی از مبدأ دبی، به مسافر دیگری مظنون شدند که پس از بازرسی بدنی این شخص مبلغ ۲۶ هزار و ۱۰۰ دلار استرالیا، معادل ۷۰۴ میلیون ریال که به طرز ماهرانه‌ای در جیب کت وی جاسازی شده بود، کشف شد.

وی در پایان گفت: پرونده‌هایی در خصوص کالاهای مکشوفه تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: