May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۵۱۵
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
0
دستگاه مجهز به اتصال بلوتوث است و می توانید آن را به صورت وایرلس به گوشی هوشمند خود متصل کنید. سپس از طریق اپ مخصوصی همگی اطلاعات به دست آمده قابل بررسی و ذخیره سازی هستند.

پول نیوز، رکسانا دانیالی- امروزه انواع و اقسام گجت های مختلف با کاربرد های متنوع تولید می شوند و تمام این روند مدیون پیشرفت های حاصله در زمینه ی تکنولوژی است. از دوربین های اکشن گرفته تا گجت های پوشیدنی همگی در راستای ارتقا سطح آسایش و راحتی در زندگی بشر گام برداشته اند. در این مطلب وسیله ای تکنولوژیک را معرفی خواهیم کرد که نه تنها به سادگی قابل استفاده است، بلکه همانند یک دوست همیشگی همراهتان خواهد بود و می تواند سلامت آناتومی بدن شما را تضمین کند!

Upright Go در واقع یک مربی هوشمند است که می توانید آن را بپوشید! این گجت به شما کمک می کند تا فرم بدن خود را در حالت های مختلف شامل ایستادن، نشستن و یا راه رفتن اصلاح کنید. این وسیله برای افرادی که به سلامتی اسکلت بدن خود اهمیت می دهند، بسیار ضروری و در عین حال مفید خواهد بود.

مربی هوشمند شما! (+عکس)

 Upright Go با ابعاد   55.25 x 33.16 x 11.62میلی متر و وزن 12 گرم، گجتی پیشرفته محسوب می شود. این گجت از ظاهری مدرن و زیبا برخوردار بوده و می توانید آن را به راحتی همراه خود هر جایی که هستید، حمل کنید. لازم به ذکر است که اتصال این وسیله به بدن از طریق یک سری برچسب ها صورت می گیرد و با خرید آن 5 عدد برچسب خواهید داشت. جنس برچسب ها از سیلیکون پزشکی بوده و با ویژگی ضد حساسیت، امکان پوشیدن راحت را در اختیار کاربر قرار می دهد. تنها کافیست Upright Go را پشت خود نصب کنید تا از طریق سنسور های از پیش کار گذاشته شده داخل آن، وضعیت مناسب بدن در حالت های مذکور بررسی شود. اگر بدن شما در وضعیت صحیح قرار نداشته باشد، دستگاه از طریق ویبره نوتیفیکیشن ارسال کرده و مخاطب را با خبر می سازد. در نتیجه ی این اطلاع رسانی دقیق، رسیک وقوع هر گونه کمر درد، استخوان درد و یا حتی بدفرمی های استخوانی که در اثر نشستن و یا حرکت در وضعیت های نامناسب رخ می دهد، به حداقل خواهد رسید.

مربی هوشمند شما! (+عکس)

این دستگاه با کنترل دائمی نحوه نشستن، ایستادن و یا راه رفتن، به کاربر کمک می کند تا عضلات خود را به بهترین شکل ممکن آموزش دهد! در واقع قرار گیری بدن در وضعیت صحیح دائما هشدار داده شده و جزئی از عادت های روزمره هر فرد خواهد شد. حتی می توانید از این دستگاه برای کودک خود نیز استفاده کرده و از همان دوران خردسالی آموزش های اصولی حفظ فرم صحیح اسکلت بدن را به وی منتقل کنید. علاوه بر تمام مزایای مذکور، دستگاه مجهز به اتصال بلوتوث است و می توانید آن را به صورت وایرلس به گوشی هوشمند خود متصل کنید. سپس از طریق اپ مخصوصی که برای این گجت طراحی شده است، همگی اطلاعات به دست آمده قابل بررسی و ذخیره سازی هستند و روند بهبود فرم اسکلت بدن هر کاربر نیز به خوبی پیگیری می شود.

مربی هوشمند Upright Go برای حفظ سلامت اسکلتی بدن، 79 دلار قیمت دارد و زمان تقریبی آغاز فروش محصول، سپتامبر 2017 اعلام شده است.

مربی هوشمند شما! (+عکس)

مربی هوشمند شما! (+عکس)

برچسب ها: مربی هوشمند ، گجت ، اپ ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: