April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۴۳۲۴
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
0
فرصت وارد کردن شماره شبا هنوز وجود دارد اما فرصت افزایش صورت حساب سهام عدالت به اتمام رسید و همزمان سامانه سهام عدالت برای مدت ۱۰ روز تعطیل شد.
پول نیوز-جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی سازی به پول نیوز گفت: علت بسته شدن سامانه به روز رسانی سایت است اما مشمولان پس از باز شدن مجدد سامانه هنوز فرصت دارند که شماره شبای حساب بانکی خود را وارد کنند. مشمولان سهام عدالت تا روز گذشته می‌توانستند صورت حساب سهام عدالت خود را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند و از امروز این فرصت به پایان رسیده است.

سبحانی تاکید کرد: از امروز به هیچ عنوان وجهی از کسی دریافت نمی‌شود.

گفتنی است طرح ساماندهی سهام عدالت از ماه های پایانی سال گذشته شروع شد و مشمولان از طریق سایت www.samanese.ir  به صورت حساب سهام عدالت خود دسترسی پیدا کردند و در آن صورت حساب مشخص شد که شرکت های سرمایه پذیر بابت ۱۰ سال گذشته ۵۳۲ هزار تومان سود پرداخت کرده اند.

این طور که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده در این هفته سود سهام عدالت مربوط به سال مالی منتهی ۱۳۹۵ پرداخت می شود که مبلغ آن بابت یک میلیون سهم حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

سامانه سهام عدالت بسته شد / به روز رسانی 10 روز دیگر ادامه دارد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: