May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۲۹۸۴
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
0
پول‌نیوز - معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو از اجراي طرح فروش نقدي و اعتباري خودروي كار وانت آريسان دوگانه سوز خبر داد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز،  مصطفي خان كرمي اظهار كرد: با بهره گيري از روش هاي متنوع فروش به دنبال پاسخ گويي به نياز طيف گسترده اي از مشتریان هستيم و برهمين اساس طرح فروش ویژه وانت آریسان را در دستور كار قرار داده ايم.

وي افزود:‌ در اين طرح،‌ آريسان با قيمت 26 ميليون تومان به صورت نقدي و پيش پرداخت مبلغ 8 ميليون و چهارصدهزار تومان به صورت اعتباري به فروش مي رسد. در روش اعتباري امكان بازپرداخت تسهيلات از 6 تا 48 ماهه، به صورت يك تا 8 فقره چك به دلخواه مشتري پيشنهاد شده است.

خان كرمي افزود: موعد تحويل خودرو در هر دو روش نقدي و اعتباري 30 روز تعيين شده است.

وي تاكيد كرد: با اقدامات صورت گرفته براي بهبود كيفيت و تقویت شاسی آريسان نظیر اضافه شدن قطعه تقویتی اسپیسر (متصل کننده اتاق بار به کابین) اين خودرو، وانت کارآمد و سبک اول کشور خواهد شد.

گفتني است،‌ نام نويسي براي خودرو آريسان هم اكنون در كليه نمايندگي هاي  مجاز ايران خودرو سراسر كشور در حال انجام است، متقاضيان مي توانند براي بهره مندي از مزاياي اين طرح، علاوه بر نمايندگي به پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو به نشاني  Esales.ikco.ir مراجعه كنند.

مراحل انجام كار از قبيل پيش ثبت نام، اعتبار سنجي ، واريزها و ... از طريق پيامك به مشتريان اطلاع رساني خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: