April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۱۲۱۳
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
0
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مسدود کردن ۶ میلیون شماره حساب فعال در حوزه قاچاق کالا خبر داد.
پول‌نیوز - علی مویذی در نشست خبری صبح امروز خود از مسدود کردن 6 میلیون شماره حساب فعال در حوزه قاچاق کالا خبر داد و اظهار کرد: از سال 92، 6 میلیون شماره حساب مربوط به اشخاص حقیقی، حقوقی و اتباع خارجی فعال در زمینه قاچاق کالا وجود داشته که با همکاری بانک مرکزی بخش بزرگی از این حساب ها مسدود شد.

6 میلیون شماره حساب قاچاقچیان کالا مسدود شد

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بر این اساس 2 میلیون شماره حساب مربوط به اشخاص حقیقی مسدود شد و از میان 3 میلیون شماره حساب مربوط به اشخاص حقوقی، 2 میلیون شماره حساب مسدود و 700 هزار شماره حساب حقوقی نیز درحال پالایش است.

وی ادامه داد: همچنین 582 هزار شماره حساب مربوط به اتباع بیگانه بودکه کمتر از 10 هزار شماره حساب باقی مانده و درحال پالایش است.

به گفته مویدی اگر بانک‌ها استعلامات لازم برای افتتاح حساب را انجام داده و دقت لازم بعمل می آمد شاید این اتفاق نمی افتاد.

وی خاطرنشان کرد این شماره حساب ها در حوزه قاچاق موادمخدر، قاچاق کالا و پولشویی فعال بوده‌اند. با کسانیکه در این فرایند تقصیراتی داشته باشند حتما برخورد خواهیم کرد.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: