May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۲۰۲
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
0
رئیس اتحادیه سراجان گفت: کیف به کشور‌هایی همچون ایتالیا، استرالیا و کشور‌های حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

پول‌نیوزمحسن خردمند رئیس اتحادیه سراجان، درباره آخرین وضعیت بازار کیف و کفش در کشور، اظهار کرد: قیمت کیف مدارس نسبت به سال گذشته افزایش ۲ برابری داشته است که علت آن را می‌توان نوسان نرخ ارز در بازار دانست.

رئیس اتحادیه سراجان با اشاره به اینکه ۴۰ تا ۵۰ درصد مواد اولیه در این بخش داخلی و مابقی وارداتی است، تصریح کرد: تمام تلاش بر آن است که تمام تولیدات را در این صنف را با مواد اولیه داخلی تهیه کنیم.

خردمند با بیان اینکه توان خرید مردم به مراتب کمتر شده است، افزود: با توجه به ممنوعیت واردات هم اکنون، بازار داخل توسط تولیدات داخلی تامین می‌شود.

رئیس اتحادیه سراجان در ادامه از مشکلات موجود در این صنف خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون ارز دولتی به این بخش داده نمی‌شود و تولیدکنندگان مجبورند که با ارز آزاد مایحتایج خود را تامین کنند که امیدواریم حمایت دولت و مسئولان ذیربط در اولویت قرار گیرد.

خردمند بیان کرد: کیف به کشور‌هایی همچون ایتالیا، استرالیا و کشور‌های حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه سراجان، خوشبختانه کاهش قاچاق نسبت به گذشته کمتر شده است.

برچسب ها: صادرات ، کیف ، ایتالیا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: