April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۴۴۰
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
۱
شرکت توزیع دارو پخش با نماد «دتوزیع » روز یکشنبه ۲۱ مهرماه ۹۸ عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، در مجموع ۶۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام این شرکت پخش کننده در بازه قیمتی ۲۲۵۰۰ الی ۲۳۰۰۰ ریال عرضه خواهد شد.
محمد رضا مرادی مدیرعامل شرکت توزیع دارو پخش با اشاره به نقش مهم نظام توزیع در اقتصاد کشور‌ها گفت: ما با قدمتی ۶۰ ساله بزرگترین توزیع کننده کشور هستیم این در حالی است که ۸۶۰ شرکت پخش در انجمن پخش کنندگان عضو هستند.
وی ادامه داد: ۹۰ درصد از سهام «دتوزیع ۱» در اختیار هلدینگ دارو پخش و مابقی در اختیار شرکت ذاروئی تامین است.
مرادی با اشاره به برنامه ریزی زیرمجموعه خود برای حفظ جایگاه برتر در کشور و ارتقا جایگاه در منطقه گفت: در خاورمیانه تنها یک شرکت ترکیه ایی رقیب ما است که به امید خدا، ایشان را هم پشت سر خواهیم گذاشت.
پرسنل متخصص و پوشش ۱۰۰ درصدی از مزیت‌های «دتوزیع ۱»


مدیرعامل شرکت توزیع دارو پخش در مورد ساختار نیروی انسانی و زیرساخت‌های مجموعه خود گفت: ما با دارا بودن ۱۱۶۸ نفر پرسنل و ۱۶۰ هزار متر مربع انبار و مراکز توزیع که در ۲۰ منطقه کشور فعالیت می‌کنند، توانستیم پوشش ۱۰۰ درصدی بیمارستان ها، داروخانه‌ها و مراکز درمانی را داشته باشیم که این مهم از مزیت‌های شرکت است.
وی افزود: تمامی پرسنل ما بیش از ۱۰ سال است که به تجهیزات سفارش گیری آنلاین مجهز هستند و ما دارای سیستم یکپارچه آنلاین هستیم.
رشد صعودی فروش این شرکت در ۱۰ سال اخیر


مرادی ضمن اشاره به افزایش فروش شرکت در بین سال‌های ۸۶ تا ۹۷ گفت: ما توانستیم فروش خود را از ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۸۶ به رقم ۳ هزار میلیارد تومان در سال ۹۷ برسانیم و در سال ۹۸ نیز این رشد ادامه خواهد داشت.
وی در مورد عملکرد شرکت در ۶ ماه ابتدای سه سال اخیر اظهار داشت: در نیمه ابتدایی سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به ترتیب ۱۱۸۰، ۱۴۵۰ و ۲۰۰۰ میلیارد تومان فروش شرکت بوده است و در حال حاضر با ۱۷۰ تامین کننده که بیشتر آن‌ها عضو هلدینگ داروئی تیپیکو هستند، قرار داد همکاری داریم.
مدیرعامل شرکت توزیع دارو پخش در مورد افزایش سود مجموعه نیز گفت: سود خالص در سال ۸۶، ۳۶ میلیارد تومان و در سال ۹۷، ۷۷ میلیارد تومان بود و در مجموع در ۶ ماهه سال ۹۸ در تمامی بخش از جمله سود ناویژه و خالص رشد مناسبی را ثبت کرده ایم.
گفتنی است شرکت توزیع دارو پخش با نماد «دتوزیع ۱» در بازار دوم فرابورس پذیرش شده است و فردا ۱۰ درصد سهام خود را عرضه اولیه خواهد کرد.

 

نشست خبری عرضه اولیه «دتوزیع ۱» (فیلم)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
محمد رضا تابان
Hong Kong
14:25 - 1398/07/20
با آرزوی موفقیت برای این شرکت پیشرو در صنعت پخش
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: