May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شرکت «تولیدی قطعات گیربکس میانرو»؛
کد خبر: ۳۱۹۳۷۹
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
0
مجموعه درآمد‌های علمیاتی شرکت «خمحرکه ۱» در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۲۴۴۵۱۱ میلیون ریال بوده که خبر از رشد از ۴۳ درصدی درآمدهای این شرکت می‌دهد.

به گزارش واحد تحلیل و ازریابی پول نیوز(تاپ)، این شرکت زیان ناخالص مالی ۸۴ درصدی را نسبت به سال‌های گذشته تجربه کرد. این زیان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری برابر با ۱۹۳۸ میلیون ریال بوده است.
موجودی نقد «خمحرکه ۱» در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ برابر با ۴۷۷۰ میلیون ریال بوده که در مقایسه با سال مالی گذشته ۷۱ درصد سقوط را تجربه کرده است.
مجموع بدهی‌های جاری این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۵۱ میلیون ریال بوده است که همین بدهی‌ها در ۶ ماهه پایانی سال گذشته رقمی بیش از ۲۵ میلیون ریال بوده که خبر از رشد ۱۰۴ درصدی این بدهی‌ها می‌دهد.
مانده موجودی نقد شرکت تولید کننده گیربکس پژو؛ در ۶ ماهه نخست سال مالی گذشته برابر با ۱۸۳۵۶ میلیون ریال بوده که همین مانده موجودی کاهش ۷۴ درصدی داشته است.
زیان عملیاتی این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال جاری برابر با ۲۱۹۸۱ میلیون ریال بوده که همین زیان ۶ ماهه ابتدای سال گذشته برابر با ۴۹۷ میلیون ریال بوده است.
این شرکت جزء شرکت‌های پذیرفته نشده توسط سازمان بورس است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: