May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در مراسم انعقاد یک تفاهم‌نامه همکاری مطرح شد:
کد خبر: ۳۲۲۶۸۶
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
0
پول نیوز - تفاهم‌نامه میان شبکه فن‌بازار ملی ایران و شبکه تبادل فناوری امروز به امضا رسید.

اعطاء جایزه ملی تبادل فناوری

به گزارش پول نیوز، امروز در حاشیه هفتمین مجمع اقتصادی نانو تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شبکه فن بازار ملی ایران و شبکه تبادل فناوری به امضا رسید. 

موضوع تفاهم‌نامه

همکاری طرفین در خصوص بهره‌برداری از آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و رویدادهای تجارت فناوری، مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی و همکاری مشترک در طراحی و اعطای جایزه ملی تبادل فناوری به اشخاص تعیین شده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه شبکه و فن‌بازار  ملی ایران متعهد شدند تا در تدوین و بهره‌برداری از آیین‌نامه‌های کارگزاری و آیین‌نامه‌های حمایت از فرایندهای تجارت فناوری مشارکت کنند.

همچنین طرفین متعهد شدند که نسبت به اطلاع‌رسانی رویدادهای شناسایی تقاضا و همچنین رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و معرفی توانمندی‌های فناورانه با یکدیگر همکاری کنند 

علاوه بر آن طرفین متعهد شدند دسترسی یکدیگر به حمایت‌های جذب شده از سایر نهادها و بنگاه‌های اقتصادی را تسهیل کنند.

طرفین همچنین متعهد شدند که در پاسخ به تقاضاهای صنعتی از بانک فناوران موجود طرفین مشارکت و همکاری کنند. همچنین با توجه به تمرکز شبکه بر پروژه‌های فناوری نانو، فن‌بازار تقاضاهای مرتبط با حوزه مذکور را برای پاسخ به شبکه معرفی خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: