May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۸۸۹
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
0
پول نیوز - بازار سایپا امروز یک دست با افزایش قیمت کار خود را آغاز کرد و خودرو‌های سایپا تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان گران شده‌اند.

به گزارش پول نیوز، خودرو‌های سایپا امروز افزایش قیمت چشمگیری از خود نشان داده‌اند. طوری که شاهد گرانی اغلب محصولات این شرکت در اولین روز هفته هستیم. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار حدود ۸۰۰ هزار تومان گران شده و به ۶۲ میلیون تومان رسیده است. تیبا ۲ هم افزایش قیمت ۹۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و امروز با قیمت ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. بیشترین افزایش قیمت در بین خودرو‌های سایپا مربوط به ساینا است که امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شده و تا ۶۷ میلیون تومان بالا رفته است. سهم کوییک دنده‌ای از گرانی‌های امروز، افزایش قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی است که باعث شده فعالان بازار این خودرو سایپا را ۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کنند.

پراید همگام با دیگر خودرو‌های سایپا امروز در مدار گرانی حرکت می‌کند. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ امروز با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۵۶ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. پراید صندوق‌دار سایپا ۱۳۱ هم حدود ۸۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. در این بین پراید وانت با جهش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار با نرخ ۵۹ میلیون تومان معامله می‌شود.
 
ارقام عجیب و غریب در بازار امروز سایپا +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: