May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
حسابرس مالیات برید؛
کد خبر: ۳۲۳۰۵۳
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
0
پول نیوز - گزارش مالی اخیر «فسپا» رشد سودآوری نیم‌سال اول سال 98 را 38 درصد اعلام کرد که نسبت به گزارش های قبلی تفاوت نشان می دهد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، «گروه صنعتی سپاهان» به صورت حسابرسی شده، طی نیمه اول سال جاری، با 38 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل، 900 ريال سود محقق کرد.

با 66 درصد افزایش، درآمدهای عملیاتی به رقم 4696 میلیارد ريال رسید و 74 میلیارد ريال دیگر نیز از محل فروش ضایعات عادی، درآمد شناسایی شد.

علاوه بر این، 145 میلیارد ريال درآمد سرمایه گذاری ها در حساب ها نشاند تا مبلغ سود خالص در رقم 585 میلیارد ريال بایستد.

«فسپا» برآورد کرده در پایان سال، 10 هزار و 600 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شناسایی کند که تا دوره 9 ماهه 71 درصد این رقم را پوشش داده است. بنابراین، می توان گفت پیش بینی شرکت واقع گرایانه بوده و توان تحقق آن را دارد.

شایان ذکر است که گزارش حسابرسی شده عملکرد 6 ماهه اول سال جاری نسبت به گزارش حسابرسی نشده، بر مبلغ مالیات افزوده شده و به همین دلیل شاهد کاهش مبلغ سود در این گزارش هستیم.
 
«فسپا» و 900 ريال سود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: