April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
برق سودآوری در کابل های این شرکت یزدی؛
کد خبر: ۳۲۳۱۰۱
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
0
پول نیوز - هر چند که حسابرسان اندکی از سود «بکاب» کاستند اما؛ باز هم نسبت به سال گذشته رشد 415 درصدی را نمایش می دهد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «صنايع جوشکاب يزد» به صورت حسابرسی شده در دوره 12 ماهه منتهی به شهریور سال 98 به ازای هر سهم 723 ريال سود ساخت که نسبت به سال مالی 97 رشد خیره کننده 415 درصدی را به معرض نمایش می گذارد.

این شرکت در سال مالی مذکور با افزایش 96 درصدی 206 میلیارد ريال درآمد عملیاتی محقق کرد. علاوه بر افزایش نرخ فروش کابل برق (به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت) از 400 هزار ريال در هر کیلو به 670 هزار ريال، مقدار فروش نیز از 260 تن به 305 تن افزایش یافت.

لازم به ذکر است که «بکاب» پیش بینی کرده در سال مالی 99 به درآمد فروش 233 میلیارد ريالی دست یابد که تا دوره 3 ماهه اول، موفق به شناسایی 45 میلیارد ريال آن شد.

امکان سنجی فروش در بازارهای جدید، مشارکت درنمایشگاه های مختلف داخلی و بین المللی و مشارکت باشرکت های تولیدکننده کابل های غیر لاستیکی جهت تولید محصولات مرکب، از جمله برنامه های آتی «بکاب» برای فروش بیشتر است.

قابل توجه سهامداران این شرکت کوچک، مجمع عادی سالیانه در آخرین روز دی ماه برگزار خواهد شد.

باید توجه داشت که در گزارش حسابرسی نشده سود هر سهم محقق شده 886 ريال ذکر شده بود که با کاهش درآمدهای عملیاتی به دست حسابرسان، سود هر سهم نیز به 723 ريال افت کرد.

سود «بکاب» 5 برابر شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: