May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۲۳۷
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
0
پول نیوز - خودرو‌های سایپا امروز با عقب‌نشینی نسبی از قیمت‌ها به استقبال مشتریانشان آمده‌اند و عموما کمی ارزان شده‌اند.

به گزارش پول نیوز، پراید در بازار امروز همچنان رفتار دوگانه دارد و شاهد افزایش قیمت پراید هاچ‌بک و کاهش قیمت پراید وانت هستیم. امروز پراید سایپا ۱۱۱ در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده و تنها افزایش قیمت را در بین خودرو‌های سایپا رقم زده است. قیمت روز پراید هاچ‌بک در حال حاضر ۵۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. در طرف مقابل پراید وانت امروز یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و به مرز ۶۰ میلیون تومان برگشته است. در این بین پراید صندوق‌دار یا همان سایپا ۱۳۱ روی نرخ ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز قبل ندارد.

 تیبا صندوق‌دار رکورددار این ارزانی است که امروز حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۶۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ هم پابه‌پای آن کاهش قیمت پیدا کرده و حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز تیبا ۲ در حال حاضر ۶۸ میلیون  و ۶۰۰ هزار تومان است. ساینا هم با عقب‌نشینی ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار هم‌قیمت با تیبا ۲ یعنی ۶۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در این بین کوییک دنده‌ای بدون تغییر نسبت به روز قبل باقی مانده و در بازار روی نرخ ۷۹ میلیون تومان ایستاده است.
 
عقب‌نشینی خودروهای سایپا +جدول
برچسب ها: پراید ، بازار ، سایپا ، خودرو‌ ، قیمت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: